Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 2964219, 3630479 , fax. 0-32 2964219, 2635719
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu
ul. Szpitalna 1 1
41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 0-32 2964219, 3630479, fax. 0-32 2964219, 2635719
REGON: 24083705400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych i instalacyjnych (wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych i teletechnicznych). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych i instalacyjnych (wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych i teletechnicznych) w podziale na trzy grupy (pakiety): 2. Zamówienie składa się z 3 części - grup materiałów (w podziale na pakiety), z których każda część stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - dostawa materiałów budowlanych Pakiet nr 2 - dostawa materiałów instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych Pakiet nr 3 - dostawa materiałów instalacyjnych elektrycznych i teletechnicznych 31682000-0 Wyroby elektryczne 31532920-9 Żarówki i świetlówki 31611000-2 Zestawy instalacji elektrycznej 31224810-3 Przedłużacze 31221000-1 Przełączniki elektryczne 31211310-4 Wyłączniki 31224100-3 Wtyki i gniazda 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 4.1 - 4.3 do SIWZ. 4. Przedmiot umowy rozliczany będzie na podstawie 2 faktur częściowych, wystawionych w oparciu o kwity WZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnej dostawy przedmiotu zamówienia z rozładunkiem do wskazanych obiektów szpitalnych tj. przy ul. Szpitalnej 1 lub ul. Zegadłowicza 3, w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia pisemnego lub telefonicznego (potwierdzenie w dniu dostawy przez zamawiającego), osobistego za potwierdzeniem kwitu WZ przez osobę upoważnioną w siedzibie dostawcy. 6. Termin płatności: do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wypełnionego oryginału faktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady /spełnia - nie spełnia/
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 6. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z wykonawców lub wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Do oferty należy dołączyć umowę spółki - w przypadku, gdy Wykonawcy prowadzą działalność w formie spółki cywilnej. 7. Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy : - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz asortymentowo - cenowy oraz warunków gwarancji i serwisu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 i 5 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 8 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2 oraz 4.1 - 4.3 na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu. ZP/16/MGW/2016
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu. Znak sprawy ZP/15/MGW/2015
Dodano: 2015-02-16 - Dostawa materiału roślinnego oraz elementów małej architektury i materiału budowlanego na potrzeby zagospodarowania terenów rekreacyjnych w miejscowościach :Poraj, Choroń, Jastrząb i Żarki Letnisko.
Dodano: 2014-03-13 - Dostawa materiałów do stanowiska badawczego przedpalenisko cyklonowe w ramach Projektu Strategicznego Zadanie nr 2 dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Biotechnologii Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2013-12-20 - Dostawa rynien
Dodano: 2013-10-15 - Dostawa drzwi dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2013-08-27 - Dostawa materiałów budowlanych
Dodano: 2013-06-14 - Dostawa rynien
Dodano: 2013-06-13 - Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy DZP/05PN/2013
Dodano: 2013-02-11 - Dostawa materiałów budowlanych w celu wykonania lokali socjalnych w budynku położonym w Łanach przy ulicy Młyńskiej 33
Dodano: 2012-11-22