Przetargi.pl
Dostawa prasy krajowej i zagranicznej w 2015 roku.

Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska 110/114
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8460011 , fax. 022 8466567
  • Data zamieszczenia: 2014-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
    al. Krakowska 110/114
    02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8460011, fax. 022 8466567
    REGON: 00003737400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa prasy krajowej i zagranicznej w 2015 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Wykaz prasy będącej przedmiotem zamówienia oraz ilości określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w 2 częściach: I Część I: dostawa prasy krajowej II Część II: dostawa prasy zagranicznej 4. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie. 5. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia ciągłość prenumeraty i terminowe dostawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zmianach wydawniczych dotyczących zamawianej prasy na adres mailowy: kamila.kaczynska@ilot.edu.pl. W przypadku zaprzestania ukazywania się określonego tytułu, Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do proporcjonalnego obniżenia ceny. 7. Zasady dostawy prasy krajowej wydanie papierowe: a dostawa prasy w dni robocze do siedziby Zamawiającego (budynek wartowni) do godz. 07:00, b prasa winna być dostarczana Zamawiającemu w dniu ukazania się na rynku. c prasa ukazująca się w dzień wolny od pracy, w tym w soboty, winna być dostarczana Zamawiającemu pierwszego dnia roboczego po dniu wolnym od pracy. d do paczki z prasą musi być dołączona lista dostarczanej prasy z podaniem tytułów i ilości wersja elektroniczna: a przekazanie niezbędnych loginów, haseł, kodów koniecznych do otrzymywania wersji elektronicznych, w ciągu pierwszych 5 dni roboczych stycznia 2015 roku. 8. Zasady dostawy prasy zagranicznej wydanie papierowe: a dostawa prasy przynajmniej raz w tygodniu w dni robocze do siedziby Zamawiającego do Biblioteki Instytutu Lotnictwa w budynku H2a, b do paczki z prasą musi być dołączona lista dostarczanej prasy z podaniem tytułów i ilości c bieżące informowanie Zamawiającego na temat braków czasopism na adres mailowy: kamila.kaczynska@ilot.edu.pl, wersja elektroniczna: a przekazanie niezbędnych loginów, haseł, kodów koniecznych do otrzymywania wersji elektronicznych, w ciągu pierwszych 5 dni roboczych stycznia 2015 roku. 9. Zamawiający informuje, że korzysta z czasopism Elsevier oraz Wiley w ramach licencji akademickich, dofinansowanych przez MNiSW. 10. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na niezakupieniu wszystkich pism deklarowanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Maksymalna wartość niezakupionej prasy stanowić będzie nie więcej, niż do 30% wartości zamówienia netto. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załącznikach nr 1 do SIWZ. 11. Zasady reklamacji 1 Zamawiający wymaga stałego kontaktu telefonicznego w dni robocze w godz. 9:00 - 15:00. 2 Zgłaszanie reklamacji przez Zamawiającego w dniu dostawy do godz. 10:00, 3 W przypadku prasy krajowej - dostarczanie przez Wykonawcę brakującego egzemplarza w dniu złożenia reklamacji dziennika do godz. 12:00, 4 W przypadku prasy zagranicznej - dostarczanie brakującego egzemplarza w terminie maksymalnie do 4 tygodni, 5 W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że dostarczone czasopisma są np.: zamoknięte, zabrudzone lub uszkodzone, Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznej (tj. w dniu otrzymania wadliwej partii) wymiany czasopism na egzemplarze bez wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii zamówienia. 6 w przypadku nie dostarczenia egzemplarzy będących przedmiotem reklamacji, Wykonawca wystawi fakturę korygującą na kwotę równą ilości egzemplarzy będących przedmiotem reklamacji, 7 przekazywanie wydawcom reklamacji zgłaszanych przez Zamawiającego, i nadzór nad ich realizacją 12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadające niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach