Przetargi.pl
Dostawa prasy dla Państwowej Inspekcji Pracy

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Krucza 38/42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6619423, 4203754 , fax. 022 6284113, 6287909
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
    ul. Krucza 38/42 38/42
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6619423, 4203754, fax. 022 6284113, 6287909
    REGON: 00702151900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa prasy dla Państwowej Inspekcji Pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa prasy dla Państwowej Inspekcji Pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w ust. 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605), tj.: 1). musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca musi wykazać się wykonaniem (w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 1 usługi prenumeraty prasy odpowiadającej swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. 1 usługa prenumeraty prasy o wartości min.50.000,00 zł z podatkiem VAT i trwała co najmniej 12 miesięcy (okres prenumeraty - 12 miesięcy każdej z usług) - uwaga: usługa w chwili składania ofert musi być wykonywana już co najmniej od 12 miesięcy lub zakończona usługa była realizowana przez co najmniej 12 miesięcy; 2). musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 50.000,00 zł; 3). nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.1.1 Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami oraz wykazanie, że oferowany przedmioty zamówienia odpowiada wymogom postawionym w siwz - w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę.: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp.; 3) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał potwierdzone prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał potwierdzone prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego (członkowie władz i podmiot zbiorowy) - art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) Wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych 1 usługi, w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 usługi prenumeraty prasy odpowiadającej swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. 1 usług prenumeraty prasy o wartości min. 50.000,00 zł z podatkiem VAT i trwającej co najmniej 12 miesięcy (okres prenumeraty - 12 miesięcy - każdej z usług).; 7) Dokumenty - od podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana i/lub jest wykonywana - potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt. 6 zostały wykonane należycie; 8) Opinia-informacja banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o zdolności kredytowej wykonawcy lub o posiadanych środkach finansowych. Opinia-informacja ma wykazywać, że dany podmiot posiada zdolność kredytową lub posiada środki finansowe w wysokości min. 50.000,00 zł. III.2. 2 Dokumenty, o których mowa w: a) pkt III.2.1.1,1, III.2.1.1.5 mają być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) pkt III.2.1.1.3 i III.2.1.1.4 i III.2.1.1.8 mają być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. III.2.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt III.2.1.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - powyższe dokumenty (lit. a i b) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. ) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków; d) jeżeli wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt III.2.1.1.5 składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju zamieszkania lub pochodzenia, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków; e) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.2.1.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty muszą być wystawione w terminach, o których mowa w pkt III.2.3 lit. a, b, c i d. III.2.4. Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2.1.1.2 i III.2.1.1.6 mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty były załączone do oferty w formie oryginałów. Zamawiający dopuszcza by potwierdzenia należytego wykonania dostaw były załączone w formie kserokopii. III.2.5. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp: a) warunek wskazany w pkt III.2.1.1.6 i III.2.1.1.8 mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego; b) dokumenty, o których mowa w pkt III.2.1.1.1- III.2.1.1.5 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. III.2.6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów (potwierdzających spełnienie warunków wskazanych w pkt III.2.1 ) wskazanych w pkt. III.2.1.1 zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach