Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5921122 w. 244 , fax. 062 5921216
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Limanowskiego 17 17
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5921122 w. 244, fax. 062 5921216
REGON: 00334073600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych ( jakościowych i ilościowych ) w formie : Zadanie nr 1: obiadu dwudaniowego - abonamentowanego Zadanie nr 2: śniadania i obiadu dwudaniowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Ośrodka z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych ( jakościowych i ilościowych ) w formie : Zadanie nr 1 przygotowanie i podanie we własnym lokalu i z własnych produktów obiadu dwudaniowego (obiad dwudaniowy - licząc jako jedno świadczenie ) - abonamentowanego dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim w ilości do 16740świadczeń w okresie trwania umowy, (3 razy w tygodniu obiad mięsny, raz w tygodniu ryba, codziennie zupa) Zadanie nr 2 przygotowanie z własnych produktów śniadania i obiadu dwudaniowego ( śniadanie i obiad dwudaniowy - licząc jako jedno świadczenie ) oraz dostarczenie go własnym środkiem transportu do Domu Dziennego Pobytu w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Limanowskiego 17 na I piętro (do miejsca wydawania posiłków ).Przewidywana ilość świadczeń w okresie trwania umowy do 8712 z zachowaniem punktualności w dostarczaniu posiłków. (3 razy w tygodniu obiad mięsny, raz w tygodniu ryba, codziennie zupa) Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Sposób oceny spełniania warunków: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - druk w załączeniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie
Dodano: 2016-06-20 - Usługi kateringowe w okresie 2016/2017
Dodano: 2016-05-11 - Usługa cateringowa podczas LOGISTICS Party, Poznań, 18 maja 2016 r.
Dodano: 2016-04-28 - ŚWIADCZENIE USŁUG GASTRONOMICZNYCH DLA PACJENTÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU
Dodano: 2016-04-07 - Przygotowanie, dowóz i wydanie gorących posiłków dla osób uprawnionych korzystających ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w formie dożywiania w okresie od 7 stycznia do 22 grudnia 2016r.
Dodano: 2015-12-09 - Przygotowanie, dowóz i wydanie posiłków w Hostelu Socjalnym dla osób bezdomnych uprawnionych do korzystania z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 4 stycznia do 31 grudnia 2016 r.
Dodano: 2015-11-30 - Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla ILiM
Dodano: 2015-11-26 - Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie.
Dodano: 2015-11-26 - Świadczenie usług cateringowych dla szkoły podstawowej, gimnazjum i przedszkola w Mieścisku w 2016 roku
Dodano: 2015-11-23 - Usługa cateringowa - zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Przedszkola w Mrowinie z Oddziałami Zamiejscowymi w Napachaniu
Dodano: 2015-11-18