Dom Dziecka im. Marii Konopnickiej ogłasza przetarg
- Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. Bronka Czecha 22
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 717 21 06 , fax. 75 717 21 06
- Data zamieszczenia: 2013-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka im. Marii Konopnickiej
ul. Bronka Czecha 22 22
58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
tel. 75 717 21 06, fax. 75 717 21 06
REGON: 23090160100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. domdziecka.szklarska.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa posiłków dla Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa posiłków dla wychowanków Domu Dziecka w wieku od 6-18 lat. Śniadanie - produkty do samodzielnego przygotowania przez wychowawców. Posiłki podzielone powinny być dla 2 grup oddzielnie (każda z grup max 15 osób, najczęściej w tygodniu będzie to jednak 12 dzieci w grupie), przywiezione w pojemnikach (termosach) dostawcy. Zamawiający posiada własne naczynia i aneksy kuchenne dlatego sam będzie rozdzielać posiłki w każdej z dwóch grup wychowawczych. 2.Zamawiający zamówi u Wykonawcy określoną ilość porcji posiłków przewidzianych do wydania do godziny 1400 każdego dnia poprzedzającego ich dostawę drogą telefoniczną. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr. 6 4.Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ. 5.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego. 6.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 7.Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości dostaw. 8.Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art.spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. domdziecka.szklarska.org,
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa transportu posiłków z kuchni przy ul. Traugutta 57/59 we Wrocławiu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów, dostaw posiłków do rozdzielni oraz ich rozdział na poszczególne oddziały szpitala - nr sprawy: EA/15/2016
Dodano: 2016-04-13 - Wykonanie kompleksowej usługi cateringowej podczas organizowanych przez Zamawiającego imprez biegowych pn. 4. PKO Nocny Wrocław Półmaraton oraz 34. PKO Wrocław Maraton.
Dodano: 2016-03-22 - Usługa cateringowa podczas spotkań informacyjnych i warsztatów, w tym m.in. w ramach Programu Interreg V-A RCz-PL DU-Z.272.10.2016
Dodano: 2016-02-24 - świadczenie usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja ekonomii społecznej w województwie dolnośląskim współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 w podziale na 6 zadań.
Dodano: 2016-02-11 - Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o.
Dodano: 2016-01-28 - Świadczenie usług cateringowych wraz z wynajmem sal na potrzeby przeprowadzenia spotkań w ramach projektu pn. Koordynacja ekonomii społecznej w województwie dolnośląskim współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Os priorytetowa 9 Włączenie Społeczne, Działanie 9.4 Wspieranie gospodarki społecznej
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa posiłków dla Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie
Dodano: 2015-11-16 - Świadczenie usług cateringowych na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska
Dodano: 2015-11-03 - Usługa cateringowa wraz z wynajmem sali podczas organizacji dwóch jednodniowych warsztatów szkoleniowych dla beneficjentów PROW 2014-2020 (nr DU-Z.272.106.2015)
Dodano: 2015-10-22