Przetargi.pl
Dostawa pościeli oraz bielizny szpitalnej na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92213 Łódź, ul. Pomorska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
    ul. Pomorska 251
    92213 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
    REGON: 47214755900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pościeli oraz bielizny szpitalnej na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pościeli oraz bielizny szpitalnej na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi 1.1. Zamawiający podzielił zamówienie na poszczególne części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych /art.2 pkt.6, art.36 ust.2 pkt.1 Pzp/: Pakiet 1 Pościel Szpitalna Pakiet 2 Pościel Szpitalna Dziecięca Pakiet 3 Poduszki, kołdry, koce Pakiet 4 Ręczniki, ścierki, pieluchy Pakiet 5 Piżamy, koszule Pakiet 6 Odzież medyczna Pakiet 7 Materace i pokrowce Pakiet 8 Pokrowce na poduszki 2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo- ilościowo – cenowy - Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39518000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.„FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2.„FORMULARZ ASORTYMENTOWO- ILOŚCIOWO-CENOWY” – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. dotyczy Pakietu nr 1, 2 - „opis do wzoru nadruku” – Załącznik Nr 2A do SIWZ 4. dotyczy Pakietu nr 8 - „Zestawienie parametrów wymaganych” - Załącznik nr 2 B do SIWZ 5. dotyczy Pakietu nr 1,nr 2, nr 4, nr 5 oraz nr 6 – próbki bezpłatne, bezzwrotne próbki do testowania, zapakowane i oznaczone numerem pakietu, którego dotyczą oraz nazwą Wykonawcy w ilościach zgodnych z treścią Załącznika Nr 2; Na podstawie złożonych próbek, o których mowa w pkt 5, Zamawiający dokona oceny oferty w kryterium parametry jakości - zgodnie z zapisami pkt. XV SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach