Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 071 3102295
- Data zamieszczenia: 2011-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
ul. Trzebnicka 1 1
55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 071 3103519, 3103536, fax. 071 3102295
REGON: 93193508100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach realizacji projektu systemowego Edukacja najlepszy start w przyszłość w Gminie Oborniki Śląskie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr projektu: WNP-POKL 09.01.02-02-220/10). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy, materiałów dydaktycznych i sprzętu multimedialnego do następujących placówek oświatowych: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Obornikach Śląskich, z siedzibą w Obornikach Śląskich, ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 24 (tel. 71 310 21 56), 2) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Obornikach Śląskich, z siedzibą w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 33 (tel. 71 310 14 81) 3) Publiczna Szkoła Podstawowa w Pęgowie z siedzibą w Pęgowie przy ul. Głównej 101 (tel. 71 310 74 19) 4) Publiczna Szkoła Podstawowa w Osolinie, z siedzibą w Osolinie, ul. Piłsudskiego 5 (tel. 71 310 61 28) 5) Publiczna Szkoła Podstawowa w Urazie, z siedzibą w Urazie ul. Wołowska 55 (tel. 71 310 81 28) za określoną w ofercie cenę ryczałtową. Zamówienie obejmuje również wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane (do poszczególnych sal i pomieszczeń) przez Zamawiającego. Przewidywana ilość dostarczanych towarów: - zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego. Planowany termin realizacji wszystkich części zamówienia: od momentu podpisania umowy do 15 października 2011 r. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Użyte nazwy produktów określają wyłącznie jakość bądź kategorię produktów i nie są wskazaniem na konkretny produkt i jego producenta. Należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne, tj. o takich samych parametrach bądź lepszych. Dostarczony sprzęt winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. Wykonawca powinien przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura VAT wystawiona na adres Zamawiającego. Termin płatności: 14 dni od daty doręczenia faktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.oborniki-slaskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę aplikacji ściennych z płyty MDF oraz płyt zabezpieczających ściennych i odbojnic ściennych do Żłobka nr 8 przy ul. Sądowej 6 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-67/WZŻ/2016
Dodano: 2016-07-15 - Dostawę dwóch mini wieży oraz wagi osobowej ze wzrostomierzem dla dzieci do Żłobka nr 3 przy ul. Białowieskiej 27 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-59/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa pomocy dydaktycznych- zabawki i artykuły plastyczne do dwóch obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-58/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa wyposażenia szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce - część III
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa wyposażenia szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce - część I
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa pomocy dydaktycznych- artykuły plastyczne oraz książeczki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-45/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-20 - Dostawa pomocy dydaktycznych- zabawki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-44/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa pomocy dydaktycznych- elektroniczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-46/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa pomocy dydaktycznych do Żłobka nr 10 przy ul. H. Brodatego 17 we Wrocławiu . Znak postępowania: ZP-93/WZŻ/2015
Dodano: 2015-11-18