Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych CYFROWA SZKOŁA dla Szkoły Podstawowej w Handzlówce

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych CYFROWA SZKOŁA dla Szkoły Podstawowej w Handzlówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych CYFROWA SZKOŁA dla Szkoły Podstawowej w Handzlówce współfinansowana przez Ministerstwo Edukacji Narodowej ze środków budżetu państwa. 1. Przedmiotem dostawy jest: dostawa pomocy dydaktycznych wraz z montażem i skonfigurowaniem do Szkoły Podstawowej im. ks. Władysława Krakowskiego w Handzlówce, 37-123 Handzlówka 264, która obejmuje: 1) Komputer przenośny dla ucznia - 28 sztuk, 2) Komputer przenośny dla nauczyciela - 5 sztuk, 3) Szafka do przechowywania komputerów - 1 sztuka, 4) Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka, 5) Tablica interaktywna z systemem mocowania - 1 sztuka, 6) Projektor krótkoogniskowy - 1 sztuka, 7) Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 sztuka, 8) Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 5 sztuk, 9) Router z modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań - 1 sztuka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - Specyfikacja techniczna dostaw stanowiący integralną część SIWZ. Ilekroć w niniejszej SIWZ jest mowa o dostawie należy przez to rozumieć cały zakres zamówienia opisany powyżej w pkt. III i w załączniku nr 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu komputerowego i oprogramowania niż wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej lub marki, wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określają klasę produktu (urządzeń, oprogramowania), a nie jego producenta. 3.Cały dostarczony sprzęt o którym mowa w pkt. III. musi: 1.posiadać deklarację CE, 2.posiadać certyfikat 9001 dla producenta sprzętu 3.być wyprodukowany w 2012r., fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, 4.posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, 5.w przypadku komputerów przenośnych spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 6.posiadać okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych-nie krótszy niż 5 lat. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie, instalacja oraz uruchomienie i zintegrowanie sprzętu o którym mowa w pkt. III.1 do siedziby Szkoły Podstawowej im. ks. Władysława Krakowskiego w Handzlówce, 37-123 Handzlówka 264. Zamawiający wymaga aby: elementy bezprzewodowej sieci komputerowej (kontroler, router i punkty dostępowe) zostały przez Wykonawcę zainstalowane (wraz z okablowaniem) oraz uruchomione. Tablica interaktywna, projektor krótkoogniskowy zostały przez Wykonawcę zainstalowane (wraz z okablowaniem i przyłączami ściennymi) i uruchomione. Wykonawca ma obowiązek ustawić punkty dostępowe Wi-Fi będące elementami szkolnej sieci bezprzewodowej. 5.Wykonawca ma obowiązek zapewnić szkolenie techniczne łącznie dla 5 nauczycieli z obsługi sprzętu tj: (przenośnych komputerów dla ucznia, przenośnych komputerów dla nauczyciela, tablicy interaktywnej, projektora krótkoogniskowego) w terminie 7 dni od instalacji i uruchomienia wszystkich urządzeń. Powyższe czynności Wykonawca, powinien wliczyć w koszty dostawy pomocy dydaktycznych. Wykonawca przeprowadzi szkolenie przed terminem podpisania protokołu odbioru końcowego i potwierdzi wystawieniem imiennych zaświadczeń dla osób biorących udział w szkoleniu. Dopuszczalne formy szkolenia: prezentacja, wykład, dyskusja. Czas szkolenia - 8 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości: 2 600,00 zł. (słownie: dwa tysiące sześćset złotych) do dnia 21.09.2012 r. do godz. 10:00. 2.Wadium wnoszone może być w: a)pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96 1240 2643 1111 0000 3778 1763 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w pkt VIII ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. Dodatkowo kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach