Gmina Łańcut ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
- Data zamieszczenia: 2012-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
ul. Mickiewicza 2a 2a
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
REGON: 69058179000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych CYFROWA SZKOŁA dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Albigowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych CYFROWA SZKOŁA dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Albigowej współfinansowana przez Ministerstwo Edukacji Narodowej ze środków budżetu państwa. 1.Przedmiotem dostawy jest: dostawa pomocy dydaktycznych wraz z montażem i skonfigurowaniem do Szkoły Podstawowej im. ks. Antoniego Tyczyńskiego w Albigowej, 37-122 Albigowa 489, która obejmuje: 1) Komputer przenośny dla ucznia - 40 sztuk, 2) Komputer przenośny dla nauczyciela - 9 sztuk, 3) Szafka do przechowywania komputerów - 2 sztuki, 4) Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 2 sztuki, 5) Tablica interaktywna z systemem mocowania - 2 sztuki, 6) Projektor krótkoogniskowy - 1 sztuka, 7) Głośniki - 1 sztuka, 8) Projektor multimedialny- 1 sztuka, 9) Ekran projekcyjny - 1 sztuka, 10) Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 sztuka, 11) Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 5 sztuk, 12) Router z modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań - 1 sztuka. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - Specyfikacja techniczna dostaw stanowiący integralną część SIWZ. Ilekroć w niniejszej SIWZ jest mowa o dostawie należy przez to rozumieć cały zakres zamówienia opisany powyżej w pkt. III i w załączniku nr 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu komputerowego i oprogramowania niż wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej lub marki, wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określają klasę produktu (urządzeń, oprogramowania), a nie jego producenta. 3. Cały dostarczony sprzęt o którym mowa w pkt. III. musi: 1. posiadać deklarację CE, 2. posiadać certyfikat 9001 dla producenta sprzętu 3. być wyprodukowany w 2012r., fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, 4. posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, 5. w przypadku komputerów przenośnych spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 6. posiadać okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych-nie krótszy niż 5 lat. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie, instalacja oraz uruchomienie i zintegrowanie sprzętu o którym mowa w pkt. III.1 do siedziby Szkoły Podstawowej im. ks. Antoniego Tyczyńskiego w Albigowej, 37-122 Albigowa 489. Zamawiający wymaga aby: elementy bezprzewodowej sieci komputerowej (kontroler, router i punkty dostępowe) zostały przez Wykonawcę zainstalowane (wraz z okablowaniem) oraz uruchomione. Tablice interaktywne, projektory krótkoogniskowe, multimedialne oraz głośniki zostały przez Wykonawcę zainstalowane (wraz z okablowaniem i przyłączami ściennymi) i uruchomione. Wykonawca ma obowiązek ustawić punkty dostępowe Wi-Fi będące elementami szkolnej sieci bezprzewodowej. 5.Wykonawca ma obowiązek zapewnić szkolenie techniczne łącznie dla 9 nauczycieli z obsługi sprzętu tj: (przenośnych komputerów dla ucznia, przenośnych komputerów dla nauczyciela, tablicy interaktywnej, projektora krótkoogniskowego, projektora multimedialnego) w terminie 7 dni od instalacji i uruchomienia wszystkich urządzeń. Powyższe czynności Wykonawca, powinien wliczyć w koszty dostawy pomocy dydaktycznych. Wykonawca przeprowadzi szkolenie przed terminem podpisania protokołu odbioru końcowego i potwierdzi wystawieniem imiennych zaświadczeń dla osób biorących udział w szkoleniu. Dopuszczalne formy szkolenia: prezentacja, wykład, dyskusja. Czas szkolenia - 8 godzin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych) do dnia 21.09.2012 r. do godz. 9:00. 2.Wadium wnoszone może być w: a)pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96 1240 2643 1111 0000 3778 1763 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w pkt VIII ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. Dodatkowo kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminalancut.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych PRz.
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa notebooka
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa komputerów przenośnych oraz oprogramowania dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa komputera przenośnego dla Zakładu Mechaniki Konstrukcji PRz.
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa komputerów przenośnych dla PRz
Dodano: 2015-10-29 - zakup i dostawa komputerów, sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa komputerów przenośnych oraz tabletów dla PRz.
Dodano: 2015-07-09 - Modernizacja 9 oddziałów przedszkolnych w Gminie Radymno w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-05-19 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego
Dodano: 2015-02-12