Gmina Opoczno ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, Staromiejska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44/ 78 60 137 , , fax. 44/ 78 60 111
- Data zamieszczenia: 2019-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opoczno
Staromiejska 6
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 44/ 78 60 137 , , fax. 44/ 78 60 111
REGON: 59064837900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opoczno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” w podziale na 9 części zamówienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n.: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu – „Aktywna tablica” zwanego dalej „przedmiotem umowy” dla n/w szkół: Część 1 - Szkoły Podstawowej im. Tadeusz Sygietyńskiego w Bukowcu Opoczyńskim; Część 2 - Szkoły Podstawowej w Modrzewiu; Część 3 - Szkoły Podstawowej w Kraśnicy; Część 4 - Szkoły Podstawowej w Ogonowicach im. Armii Krajowej; Część 5 - Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego w Opocznie; Część 6 - Szkoły Podstawowej w Sielcu; Część 7 - Szkoły Podstawowej nr 1 w Opocznie im. Kornela Makuszyńskiego, Część 8 - Szkoły Podstawowej im. Oddziału Partyzanckiego AK „Doliniacy” w Libiszowie; Część 9 - Szkoły Podstawowej nr 3 w Opocznie im. Henryka Sienkiewicza. 2.Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązuje się do: 1) dostarczenia fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych (wyprodukowanych nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą, nieużywanych, niezniszczonych), posiadających deklarację CE, certyfikat ISO 9001 dla producenta, oraz wolnych od obciążeń prawami osób trzecich; Pod pojęciem „fabrycznie nowy” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia ,w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. 2) dostarczenia przedmiotu umowy bez wad, posiadającego parametry i właściwości określone w SIWZ; 3) przekazania niezbędnych instrukcji i materiałów dotyczących użytkowania sporządzonych w języku polskim, 3.Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy na warunkach ustalonych w umowie ( załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określa załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia. 5. Dostarczony przedmiot umowy będzie przekazany dla placówek oświatowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Aktualne na dzień składania oświadczenia wstępne - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa Wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę Wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. c)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. e) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 4 do SIWZ. ponadto: Wykonawca w dniu podpisania umowy winien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty zgodnie z rozd. XV pkt. 4 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic dibondowych
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łodzi
Dodano: 2023-09-07 - Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Bełchatowie, odbiór na własny koszt wycofanych z użytkowania tablic, dokonanie ich zniszczenia i zagospodarowania w 2023 roku
Dodano: 2022-11-21 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Dodano: 2021-02-03 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Dodano: 2020-12-28 - Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2020-10-30 - Wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-10-21 - „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego”, w zakresie wykonania Zadania 3 – Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego: Część III.
Dodano: 2020-05-20 - „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego”, w zakresie wykonania Zadania 3 – Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego: Część III.
Dodano: 2020-04-30