Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III w Gminie Łańcut

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III w Gminie Łańcut
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do 9 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Łańcut w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III w Gminie Łańcut. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Przedmiotem dostawy jest sprzęt multimedialny i pomoce dydaktyczne dla uczniów klas I-III uczęszczających do 9 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Łańcut. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - Specyfikacja asortymentowo-cenowa - Opis przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną część SIWZ. 3.Ilekroć w niniejszej SIWZ jest mowa o dostawie należy przez to rozumieć cały zakres zamówienia opisany w pkt. III i w załączniku nr 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu multimedialnego i pomocy dydaktycznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych i który będzie tożsamy tematycznie i o takim samym przeznaczeniu co produkt wskazany w SIWZ. Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej lub marki, wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określają klasę produktu (urządzeń, oprogramowania), a nie jego producenta. W przypadku, gdyby zastosowano opis któregokolwiek ze środków dydaktycznych w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno -wychowawczych przez uczniów klas I-III szkół podstawowych. 4.Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu multimedialnego i pomocy dydaktycznych pogrupowanych w nw. zadaniach wg załącznika nr 2 - Specyfikacja asortymentowo-cenowa - Opis przedmiotu zamówienia, niezbędnych do realizacji projektu: ZADANIE 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół im. ks. A. Tyczyńskiego w Albigowej, 37-122 Albigowa 489 ZADANIE 2. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół im. św. Faustyny Kowalskiej w Cierpiszu, 37-100 Łańcut, Cierpisz 110 ZADANIE 3. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół im. św. Jadwigi Królowej w Głuchowie, 37-100 Łańcut, Głuchów 453 ZADANIE 4. Szkoła Podstawowa im. ks. Władysława Krakowskiego w Handzlówce, 37-123 Handzlówka 264 ZADANIE 5. Szkoła Podstawowa im. płk. Leopolda Lisa-Kuli w Kosinie; 37-112 Kosina 268 ZADANIE 6. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kraczkowej, 37-124 Kraczkowa 311; ZADANIE 7. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół im. Anny Jenke w Rogóżnie, Rogóżno 374, 37-112 Kosina ZADANIE 8. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Soninie, Sonina 168; 37-100 Łańcut ZADANIE 9. Szkoła Podstawowa im. św. Jana Bosko w Zespole Szkół w Wysokiej, Wysoka 98, 37-100 Łańcut
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) do dnia 26.10.2012 r. do godz. 10:00 Wadium wnoszone może być w: a)pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96 1240 2643 1111 0000 3778 1763 bporęczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w pkt VIII ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. Dodatkowo kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach