Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Programu Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Czarna

Gmina Czarna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-125 Czarna, Czarna 260
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2262324, 017 2262606 , fax. 017 2262324 w. 232
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna
    Czarna 260
    37-125 Czarna, woj. podkarpackie
    tel. 017 2262324, 017 2262606, fax. 017 2262324 w. 232
    REGON: 69058177800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Programu Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Czarna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały edukacyjne, sprzęt komputerowy, projektory multimedialne) w celu przeprowadzenia zajęć dla uczniów klas I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Czarna w ramach projektu Indywidualizacja nasza szansą - doposażenie bazy dydaktycznej na terenie Gminy Czarna nr WND-POKL.09.01.02-18-045/12 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I-III szkoły podstawowe, w ramach Poddziałania 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego: 2.1. Doposażenie bazy dydaktycznej na zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - szt. 376 2.2. Doposażenie bazy dydaktycznej na zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - szt. 69 2.3. Doposażenie bazy dydaktycznej na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie,szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - szt. 200 2.4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - Języki obce dla dzieci - szt. 12, 2.5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - szt. 140, 2.6. Doposażenie bazy dydaktycznej na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - szt. 54, 2.7. Doposażenie bazy dydaktycznej na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - szt. 23, 2.8. Doposażenie bazy dydaktycznej na zajęcia Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy- szt. 41, 2.9. Laptop - szt. 3, 2.10. Drukarka laserowa - szt. 1 2.11. Projektor - szt. 1 2.12. Tablica multimedialna - szt. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego, stanowiących przedmiot dostawy został zawarty w załącznikach nr 6a i 6b do swiz (Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp., a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. Zamawiający przy każdej pozycji w której występują te nazwy, dopuszcza ujęcie w ofercie przedmiotu równoważnego, tj. o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych i który będzie tożsamy tematycznie i o takim samym przeznaczeniu co produkt wskazany w SIWZ). Zgodnie z art. 30 ust.5 Pzp obowiązek wykazania równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zastosowania produktu równoważnego dołączyć jego opis, kartę katalogową , zdjęcia. 3.Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4.Wszystkie pomoce dydaktyczne, których wykaz zawiera załącznik nr 6a do siwz , należy zapakować oddzielnie dla każdej szkoły. Wraz z pomocami dydaktycznymi należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty. 5.Wszystkie artykuły wymienione w załączniku nr 6a do siwz - wykaz dostaw należy oznakować wg poniższego wzoru: Zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach