Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego, mebli medycznych, jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych oraz produktów farmaceutycznych na doposażenie pracowni umiejętności pielęgniarskich dla kształcenia na kierunku pielęgniarstwo w Instytucie Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku oraz dostawa mebli medycznych do Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2015-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego, mebli medycznych, jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych oraz produktów farmaceutycznych na doposażenie pracowni umiejętności pielęgniarskich dla kształcenia na kierunku pielęgniarstwo w Instytucie Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku oraz dostawa mebli medycznych do Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego, mebli medycznych, jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych oraz produktów farmaceutycznych na doposażenie pracowni umiejętności pielęgniarskich dla kształcenia na kierunku pielęgniarstwo w Instytucie Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku oraz dostawa mebli medycznych do Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ. Postanowienia ogólne: 1.W opisie przedmiotu zamówienia mogą występować nazwy własne, znaki towarowe. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadać będą co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 2.Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne oraz produkty farmaceutyczne winny: -posiadać ważny termin przydatności do użytku, -być wyprodukowane w możliwie najnowszej partii w 2015 r. lub być wyprodukowane w ostatniej partii w 4 kwartale 2014r. Jeżeli produkt nie był produkowany w ostatnim kwartale 2014r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował produkt z możliwie najnowszej wyprodukowanej partii 2014r. 3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy wraz z dokumentami gwarancyjnymi, w tym dokumentami gwarancji producenta oraz instrukcjami w języku polskim. 4.Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji zadeklarowanej w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku części-pakietów nr 5,6,7,8,10,12,15,31,32,33,34,35,37,39 Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości wynosi 48 miesięcy. 5.Wykonawca zobowiązany jest do: a)dostarczenia, wniesienia oraz montażu (patrz pkt 6) asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego mieszczących się w budynkach przy Pl. Dąbrowskiego 2, Kościuszki 27 oraz Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym. Wykonawca winien termin dostawy uzgodnić z Zamawiającym. b)dostarczenia asortymentu zgodnego z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia c)przekazania protokołem zdawczo-odbiorczym całości przedmiotu niniejszej umowy, d)przeprowadzenia w ustalonym z Zamawiającym terminie szkolenia/instruktażu dot. obsługi asortymentu wskazanego w części-pakiecie nr 6,8,15. e)po zawarciu umowy do: -uzgodnienia kolorystyki przedmiotu zamówienia z Zamawiającym w przypadkach kiedy nie została wskazana w opisie przedmiotu zamówienia. 6.Montaż dotyczy pozycji z pakietu nr 6 oraz nr 15. 7.Termin realizacji: -w przypadku części-pakietów nr : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,36,38 maksymalnie 4 tygodnie od daty zawarcia umowy, - w przypadku części-pakietów nr: 15,31,32,33,34,35,37 maksymalnie 8 tygodni od daty zawarcia umowy, -w przypadku części-pakietu nr 39 do 15 sierpnia 2015r. 8.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda opisów i fotografii przedmiotu zamówienia, który ma zostać dostarczony, ze wskazaniem producenta, modelu sprzętu i szczegółowych danych których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ (dotyczy części-pakietów nr 6, 7, 8, 15,31,39).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach