Jednostka Wojskowa 4938 ogłasza przetarg
- Adres: 26-603 Radom, ul. Sadków 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
- Data zamieszczenia: 2015-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4938
ul. Sadków 9 9
26-603 Radom, woj. mazowieckie
tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
REGON: 14267631600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz montaż sprzętu i urządzeń wspomagających proces szkolenia dla JW 1560 Sochaczew w 2015 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprzedaży, dostawie oraz montażu i dopuszczenia do użytku oraz serwisowania gabinetu dydaktycznego do wspomagania procesu szkolenia. Sprzęt wchodzący w skład jednego gabinetu dydaktycznego: Notebook, Urządzenie wielofunkcyjne A4 - Uwt, Monitory LCD 19 tani - Mt, Stacje robocze SDt, Projektor multimedialny do tablicy interaktywnej - PR 2 urządzenie stacjonarne do montażu podsufitowego, Tablica interaktywna z oprogramowaniem, UPS 2000 VA 1600 W RACK TOWER, Panel sterowania (pulpit sterowniczy lektora z jednostką centralną i wbudowanym modułem USB do podłączenia komputera z okablowaniem), Słuchawki z mikrofonem, Program do sterowania pracownią, Przyłącza stanowisk uczniowskich (e-learning), Radioodtwarzacz CD wraz z zestawem nagłośnienia z bezprzewodowym systemem dyskusyjnym, Zestaw nagłośnienia z bezprzewodowym systemem dyskusyjnym na 16 stanowisk, Filtr przeciwprzepięciowy, Sieć elektryczna i logiczna, Pakiet Microsoft Office prof plus 2013 z licencją na 17 stanowisk, Program antywirusowy MC AFFE Antivirus Plus 2015 z licencją na 17 stanowisk, Multimedialny program do doskonalenia nauki języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego, Stolik uczniowski prosty, Stolik uczniowski łukowy, Biurko nauczyciela, Fotel nauczyciela, Krzesło ucznia. W przypadku zaistnienia potrzeby przetestowania oferowanego sprzętu, Wykonawca dostarczy egzemplarze testowe oferowanego sprzętu po otwarciu ofert, w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, celem weryfikacji spełnienia minimalnych wymogów technicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Sukces zaczyna się w przedszkolu.
Dodano: 2015-08-25 - Doposażenie w sprzęt i urządzenia pomieszczeń do realizacji procesów szkolenia w JW 4938 Radom.
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa oraz montaż sprzętu i urządzeń wspomagających proces szkolenia dla JW 1560 Sochaczew w 2015 r.
Dodano: 2015-07-31 - Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego, mebli medycznych, jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych oraz produktów farmaceutycznych na doposażenie pracowni umiejętności pielęgniarskich dla kształcenia na kierunku pielęgniarstwo w Instytucie Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku oraz dostawa mebli medycznych do Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego.
Dodano: 2015-06-29 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu medycznego na doposażenie pracowni ćwiczeniowych - dydaktycznych dla kształcenia na kierunku pielęgniarstwo w Instytucie Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku.
Dodano: 2014-11-26 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu medycznego na doposażenie pracowni ćwiczeniowych - dydaktycznych dla kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo i sprzętu laboratoryjnego dla kształcenia na kierunku Kosmetologia w Instytucie Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku oraz odczynników i chemikaliów na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku
Dodano: 2014-10-17 - DOSTAWA STANOWISKA DYDAKTYCZNEGO SILNIKA Z BEZPOŚREDNIM WTRYSKIEM BENZYNY DO ZABUDOWY NA STANOWISKU HAMOWNIANYM
Dodano: 2014-10-15 - Zakup sprzętu i pomocy dydaktycznych do projektu W spedycji i gastronomii będziemy najlepsi.
Dodano: 2014-09-08 - Dostawa stanowisk dydaktycznych do badania układów automatycznej regulacji i właściwości czujników pomiarowych w napędach elektrycznych
Dodano: 2014-09-03 - Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu medycznego na doposażenie pracowni umiejętności pielęgniarskich dla kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w Instytucie Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku
Dodano: 2014-08-26