Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów dydaktyczno-biurowych w ramach projektu Dobry start - lepsza przyszłość w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Krasnobród.

Gmina Krasnobród ogłasza przetarg

  • Adres: 22-440 Krasnobród, ul. 3 Maja 36
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 660 7691 , fax. 0-84 660 7692
  • Data zamieszczenia: 2011-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnobród
    ul. 3 Maja 36 36
    22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
    tel. 0-84 660 7691, fax. 0-84 660 7692
    REGON: 95036870100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów dydaktyczno-biurowych w ramach projektu Dobry start - lepsza przyszłość w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Krasnobród.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego do projektu (Dobry start - lepsza przyszłość) w ramach projektu systemowego (Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas IIII szkół podstawowych) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA nr 1 - materiały dydaktyczne Pakiet nr 1: Doposażenie bazy dydaktycznej dla Zespołu Szkół Podstawowych im. 25 Pułku Ułanów Wielkopolskich w Krasnobrodzie. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. - Materiały dydaktyczne na zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. - Materiały dydaktyczne na zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Pakiet nr 2: Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kaczórkach. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - Materiały dydaktyczne na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. - Materiały dydaktyczne na zajęcia matematyczno- przyrodnicze rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Pakiet nr 3: Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Majdanie Wielkim. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - Materiały dydaktyczne na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. - Materiały dydaktyczne na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. CŻEŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 Dostawy sprzętu komputerowego. Pakiet nr 1 Doposażenie bazy dydaktycznej dla Zespołu Szkół Podstawowych im. 25 Pułku Ułanów Wielkopolskich w Krasnobrodzie. Pakiet nr 2 Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kaczórkach. Pakiet nr 3 Doposażenie bazy dydaktycznej dla Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Majdanie Wielkim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach