Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z chemii, fizyki oraz zakup gier dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Alfreda Szklarskiego w Sarnowie”.

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
    REGON: 53724300000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z chemii, fizyki oraz zakup gier dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Alfreda Szklarskiego w Sarnowie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z chemii , fizyki oraz zakup gier dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Alfreda Szklarskiego w Sarnowie”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części , kilka części lub jedną część zamówienia. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część. 5. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę w danej części zostanie odrzucona. 6. W przypadku, gdyby zastosowano opis pomocy dydaktycznych lub materiałów w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno – wychowawczych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 10% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych i materiałów, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw. Podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. 9. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 10. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 11. Wszystkie pomoce i materiały dydaktyczne muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, określone w odrębnych przepisach. 12. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku – złożenie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez osobę upoważnioną na terenie szkoły - oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 13. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy przez np. kuriera, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia rozładunku zgodnie z wskazaniami w pkt 13 powyżej, na własny koszt. 14. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy przedmiotu umowy jeżeli wykonawca nie zapewni rozładunku w zakresie wskazanym w pkt 13 i 14 powyżej lub obciążyć wykonawcę kosztami rozładunku i potrącić koszty rozładunku z faktury złożonej przez Wykonawcę. 15. Zamawiający wymaga aby każda część zamówienia od 1 do 3, była zapakowana oddzielnie np. w jedno zbiorcze opakowanie (jeżeli to możliwe) lub kilka mniejszych z wyraźnym opisem części i zawartości opakowania. 16. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 17. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 18. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Sarnowie, ul. Szkolna 5, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub w wyjątkowych przypadkach do siedziby Zamawiającego. 19. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 20. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić na min. 2 dni robocze z przedstawicielem Zamawiającego. 21. Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, ale całkowite zakończenie przedmiotu dostawy musi się zakończyć w terminie wymaganym w SIWZ lub w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jeżeli Wykonawca zadeklarował termin realizacji krótszy niż wymagany przez Zamawiającego w SIWZ. 22. Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych i materiałów sporządzony zostanie protokół odbioru częściowego, a po zakończeniu wszystkich dostaw protokół odbioru końcowego. 23. Protokół końcowy będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury – jedna faktura bez względu na ilość części na które Wykonawca złożył ofertę. 24. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktycznie i materiały w ramach przedmiotu zamówienia, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. 25. Wykonawca na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 26. W przypadku gdy gwarancja producenta jest dłuższa, obowiązuje gwarancja producenta. 27. Wykonawca w okresie gwarancji, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw pomocy dydaktycznych i materiałów niezwłocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa wymaga odesłania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 28. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie uszkodzenia, które powstały podczas prawidłowej eksploatacji urządzeń dydaktycznych i materiałów w sposób odpowiadający wymaganiom określonym przez producenta. 29. Inne wymagania określone zostały we Wzorze Umowy, lub wynikają z przepisów prawa. 30. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujące pomoce dydaktyczne i materiały: Część zamówienia nr 1 Zakup pomocy dydaktycznej niezbędnej do realizacji podstawy programowej z chemii 1. Chemiczny zestaw nr 2. Zestaw laboratoryjny do eksperymentów chemicznych w zmniejszonej skali - 2 szt. Skład zestawu: 1) Pudełko plastikowe zamykane – 1szt. 2) Statyw do próbówek drewniany dziesięciomiejscowy – 1szt. 3) Próbówki z kołnierzem (śr. 15 mm, wys.100mm ) - 5 szt. 4) Próbówki z kołnierzem ( śr. 12 mm, wys. 100mm) – 5 szt. 5) Próbówka z tubusem( śr.15 mm, wys. 150 mm ) – 1 szt. 6) Szkiełko zegarkowe ( śr.70 mm) – 1 szt. 7) Szkiełko zegarkowe (śr.60 mm) -1 szt. 8) Szkiełko zegarkowe ( śr. 45 mm) 1 szt. 9) Zlewka ( poj.10ml) - 2 szt. 10) Zlewka ( poj.25 ml)- 2 szt. 11) Szalka Petriego ( śr.75 mm). 12) Bagietka szklana ( dł. 100mm) – 1 szt. 13) Pipeta Pasteura plastikowa niejałowa ( poj.3ml) – 5 szt. 14) Pipeta Pasteura plastikowa niejałowa ( poj.1ml) – 5 szt. 15) Porcelanowa płytka z sześcioma wgłębieniami – 1 szt. 16) Łapa drewniana do probówek – 1 szt. 17) Lejek szklany ( śr. 42 mm, wys. 77 mm) - 1 szt. 18) Wąż gumowy( śr. wewn. 0,5 cm,dł.30 cm) – 1 szt. 19) Korki gumowe ( śr.górna 17 mm, śr.dolna 13 mm, wys.24 mm) – 2 szt. 20) Korki gumowe ( śr.górna 12,5 mm, śr.dolna 8 mm, wys.17 mm) – 2 szt. 21) Szczotka do probówek – 1 szt. 22) Szpatułka – 1szt. 2. Model Budowy Atomów - Zestaw Podstawowy Mały – 2 kpl. 3. Chemiczny zestaw nr 33. Minidetektor przewodnictwa – 1 szt. 4. Chemiczny zestaw nr 39. Palnik alkoholowy 100 ml – 2 szt. 5. Chemiczny zestaw nr 13. Zestaw do przechowywania wskaźników kwasowo-zasadowych – 1 szt. 6. Zestaw odczynników 84 pozycje – 1 kpl. Skład zestawu: 1) Alkohol etylowy (etanol-spirytus rektyfikowany ok.95%) 200 ml. 2) Alkohol propylowy (propanol-2, izo-propanol) 250 ml. 3) Alkohol trójwodorotlenowy (gliceryna, glicerol, propanotriol) 100 ml. 4) Amoniak (roztwór wodny ok.25%- woda amoniakalna) 250 ml. 5) Azotan(V)amonu (saletra amonowa) 50 g. 6) Azotan(V)potasu (saletra indyjska) 100 g. 7) Azotan(V)sodu (saletra chilijska) 100 g. 8) Azotan(V)srebra 10 g. 9) Benzyna ekstrakcyjna (eter naftowy- t.w. 60-90 st. C) 250 ml. 10) Bibuła filtracyjna jakościowa średniosącząca (ark. 22x28 cm) 50 arkuszy. 11) Błękit tymolowy (wskaźnik - roztwór alkoholowy) 100 ml. 12) Brąz (stop- blaszka grubość 0,2 mm) 100 cm2. 13) Butan (izo-butan skroplony, gaz do zapalniczek) 1 opak. 14) Chlorek miedzi(II) (roztwór ok.35%) 100 ml. 15) Chlorek potasu 100 g. 16) Chlorek sodu 250 g. 17) Chlorek wapnia 100 g. 18) Chlorek żelaza(III) (roztwór ok.45%) 100 ml. 19) Cyna (metal-granulki) 50 g. 20) Cynk (metal-drut Ø 2 mm) 50 g. 21) Dwuchromian(VI)potasu 50 g. 22) Fenoloftaleina (wskaźnik -1%roztwór alkoholowy) 100 ml. 23) Fosfor czerwony 25 g. 24) Glin (metal- drut Ø 2 mm) 50 g. 25) Glin (metal-blaszka) 100 cm2. 26) Glin (metal-pył) 25 g. 27) Jodyna (alkoholowy roztwór jodu) 10 ml. 28) Krzemian sodu (szkło wodne) 100 ml. 29) Kwas aminooctowy (glicyna) 50 g. 30) Kwas azotowy(V) (ok.54 %) 250 ml. 31) Kwas chlorowodorowy (ok.36%, kwas solny) 500 ml (2x250ml). 32) Kwas cytrynowy 50 g. 33) Kwas fosforowy(V) (ok.85 %) 100 ml. 34) Kwas mlekowy (roztwór ok.80%) 100 ml. 35) Kwas mrówkowy (kwas metanowy ok.80%) 100 ml. 36) Kwas octowy (kwas etanowy roztwór 80%) 100 ml. 37) Kwas oleinowy (oleina) 100 ml. 38) Kwas siarkowy(VI) (ok.96 %) 500 ml (2x250 ml). 39) Kwas stearynowy (stearyna) 50 g. 40) Magnez (metal-wiórki) 25 g. 41) Magnez (metal-wstążki) 50 g. 42) Manganian(VII) potasu (nadmanganian potasu) 100 g. 43) Miedź (metal- drut Ø 2 mm) 50 g. 44) Miedź (metal-blaszka grubość 0,1 mm) 200 cm2. 45) Mosiądz (stop- blaszka grubość 0,2 mm) 100 cm2. 46) Nadtlenek wodoru ok.30% (woda utleniona, perhydrol) 100 ml. 47) Octan etylu 100 ml. 48) Octan ołowiu(II) 25 g. 49) Octan sodu bezwodny 50 g. 50) Ołów (metal- blaszka grubość 0,5 mm) 100 cm2. 51) Oranż metylowy (wskaźnik) 5 g 52) Parafina rafinowana (granulki) 50 g. 53) Paski lakmusowe obojętne 2x100szt. 54) Paski wskaźnikowe uniwersalne (zakres pH 1-10) 2 x 100 szt. 55) Ropa naftowa (minerał) 250 ml. 56) Sacharoza (cukier krystaliczny) 100 g. 57) Sączki jakościowe (średnica 10 cm) 100 szt. 58) Siarczan(VI)magnezu (sól gorzka) 100 g. 59) Siarczan(VI)miedzi(II) 5hydrat 100 g. 60) Siarczan(VI)sodu (sól glauberska) 100 g. 61) Siarczan(VI)wapnia 1/2hydrat (gips palony) 250 g. 62) Siarczan(VI)wapnia 2hydrat (gips krystaliczny-minerał) 250 g. 63) Siarka 250 g. 64) Skrobia ziemniaczana 100 g. 65) Sód (metaliczny, zanurzony w oleju parafinowym) 25 g. 66) Stop Wooda (stop niskotopliwy, temp. topnienia ok. 72 o. C) 25 g. 67) Świeczki miniaturowe 20 szt. 68) Tlenek magnezu 50 g. 69) Tlenek miedzi(II) 50 g. 70) Tlenek ołowiu(II) (glejta) 50 g. 71) Tlenek żelaza(III) 50 g. 72) Węgiel brunatny (węgiel kopalny- minerał 65-78 o C) 250 g. 73) Węgiel drzewny (drewno destylowane) 100 g. 74) Węglan potasu bezwodny 100 g. 75) Węglan sodu bezwodny (soda kalcynowana) 100 g. 76) Węglan sodu kwaśny(wodorowęglan sodu) 100 g. 77) Węglan wapnia (grys marmurowy-minerał) 250 g. 78) Węglan wapnia (kreda strącona-syntetyczna) 100 g. 79) Węglik wapnia (karbid ) 200 g. 80) Wodorotlenek potasu (zasada potasowa, płatki) 100 g. 81) Wodorotlenek sodu (zasada sodowa, granulki) 250 g. 82) Wodorotlenek wapnia 250 g. 83) Żelazo (metal- drut Ø0,5 mm) 50 g. 84) Żelazo (metal- opiłki) 100 g. Część zamówienia nr 2 Zakup pomocy dydaktycznej niezbędnej do realizacji podstawy programowej z fizyki 1. Dynamometr / Siłomierz 2,5 N / 0,25 kg - 5 szt. 2. Dynamometr / Siłomierz 50 N / 5 kg - 1 szt. 3. Zlewki miarowe (borokrzemian.), 250 ml x 4 szt. - 1 kpl. 4. Zestaw do badania rozszerzalności cieplnej – 1 szt. 5. Przyrząd do demonstracji przewodności cieplnej różnych metali– 1 szt. 6. Przyrząd do badania liniowej rozszerzalności cieplnej metali– 1 szt. 7. Pomoc do objaśniania pojęcia ciśnienia hydrostatycznego– 1 szt. 8. Bloki metali – 6 różnych, z zawieszkami – 5 kpl. 9. Zestaw 6 różnych cylindrów – jednakowy ciężar 1 kpl. 10. Kamertony rezonacyjne, kpl. 2 z młotkiem – 1 szt. 11. Zestaw 4 przewodników do demonstracji linii pola magnet – 1 szt. 12. Termometr bezdotykowy -50°C do 380°C, pirometr – 1 szt. 13. Zestaw do demonstracji energii słonecznej – 1 szt. 14. Generator ręczny– 1 szt. 15. Model silnika elektrycznego prądu stałego– 1 szt. 16. Zasilacz demonstracyjny – w. rozszerzona (A), cyfrowy– 1 szt. 17. Zestaw 4 różnych pałeczek do elektryzowania (elektrostatyka) – 8 szt. 18. Zestaw do elektrostatyki z 2 elektroskopami– 1 szt. 19. Maszyna elektrostatyczna (in. Maszyna Wimshursta) – 1 szt. 20. Walec z opiłkami i magnesem – 2 szt. 21. Płyta z zatopionymi opiłkami – 2 szt. 22. Igła magnetyczna na podstawie – 1 szt. 23. Magnesy neodymowe 10x4 mm = 10 szt. – 1 kpl. 24. Magnesy pływające – 1 szt. 25. Pudełka z opiłkami + magnesy – zestaw klasowy (10 par ) - 1 kpl. 26. Okulary do mieszania barw – 5 szt. 27. Kolorowe filtry do mieszania barw – 5 szt. 28. Pryzmat akrylowy do napełniania - 3 szt. 29. Akrylowa kształtka do obserwacji wiązki światła (S) 2 szt. 30. Lustra wypukło-wklęsłe -3 szt. 31. Załamanie wiązki światła – model demonstracyjny laserowy 1 szt. 32. Zestaw magnetyczny do optyki geometrycznej z laserem diodowym 1 szt. Część zamówienia nr 3 Zakup gry dydaktycznej rozwijającej spostrzegawczość , koncentrację i refleks w czasie zajęć świetlicowych. Zamawiający nie dopuszcza oferowania tych samych produktów w dwóch i więcej pozycjach. 1) Gra towarzyska np. Dobble - 1 szt. 2) Gra towarzyska np. zwierzaki - 1 szt. 3) Gra towarzyska np. 5 Sekund Junior -1 szt. 4) Gra towarzyska, gra familijna np. 5 Sekund - 1 szt. 5) Gra rodzinna np. Potwory do szafy - 1 szt. 6) Gra karciana np. Pędzące żółwie - 1 szt. 7) Gra familijna np. Kukuryku, Kim jestem? - 1 szt. 8) Zestaw samochodów - 1 szt. 9) Gra towarzyska, logiczna np.: Scrabble Original - 1 szt. 10) Gra planszowa np. Boom Boom - 1 szt. 11) Gra towarzyska typu kalambury - 1 szt. 12) Gra zręcznościowa typu bierki - 1 szt. 13) Gra strategiczna, ekonomiczna np. Monopoly Gamer - 1 szt. 14) Gra zręcznościowa typu Jenga - 1 szt. 15) Gra strategiczna – 2 szt. 16) Drewniane szachy, gra logiczna – 2 szt. 17) Klasyczne karty do gry 2 talie po min. 55 kart -2 szt. 18) Puzle 4w1, np. Kraina lodu, min. 200 elementów -1 szt. 19) Puzle edukacyjne, Mapa Europy, min. 200 elementów - 1 szt. 20) Puzzle min. 120 elementów - 1 szt. 21) Puzle dwustronne np. 101 Dalmatyńczyków max 120 elementów - 1 szt. 22) Zestaw konstrukcyjny min. 55 elementów np. Kalejdoskop – 1 szt. 23) Drewniane szachy, gra logiczna – 4 szt. 24) Gra planszowa Warcaby – 3 szt. 25) Zestaw gier w jednym pudełku np. Chińczyk+Warcaby - 2 szt. 31. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 32. Gwarancja i rękojmia. 1. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany w Formularzu ofertowym (okres gwarancji stanowi również kryterium oceny ofert), jednak nie krócej niż 12 miesięcy. 2. Wykonawca udzieli rękojmi za wady fizyczna rzeczy na okres równy okresowi gwarancji wskazany w Formularzu ofertowym, jednak nie krócej niż 12 miesięcy. 3. W przypadku gdy gwarancja i/lub rękojmia producenta jest dłuższa, obowiązuje gwarancja, rękojmia producenta. Uwaga nr 1: 1) Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - dla wszystkich części od 1 do 3. 2) Wykonawca deklaruje termin gwarancji dla każdej części oddzielnie. 3) Termin gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 4) Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum tj. 12 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - dla każdej części oddzielnie. 5) W przypadku deklaracji okresu gwarancji w Formularzu Ofertowym, powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 36 miesięcy, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym. 6) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji Zamawiający przyjmie okres gwarancji minimalny tj.12 miesięcy. 7) Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 8) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości. 9) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji jakości lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 33. Warunki płatności. 1. Kwota wynagrodzenia ma charakter ryczałtowy i obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu umowy. 2. Płatność jednorazowa – jedna faktura, po wykonaniu całego przedmiotu umowy tj. wszystkich części, na które Wykonawca złożył ofertę, bez względu na ile części Wykonawca złożył ofertę. 3. Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, do faktury należy dołączyć protokoły odbioru częściowego i/lub końcowego podpisane przez przedstawiciela Zamawiającego. – załącznik nr 4 do SIWZ. 34. Równoważność Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 1.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem. Uwaga nr 3. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia, o którym mowa powyżej w pkt 3.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie z zaznaczeniem których części zamówie4nia dotyczy. 2.4. Bez względu na ile część Wykonawca składa ofertę, ww. dokumenty składa tylko raz. 2.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach