Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg
- Adres: 41-400 Mysłowice, Bytomska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 723183366, , fax. 323183362
- Data zamieszczenia: 2019-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
Bytomska 41
41-400 Mysłowice, woj. śląskie
tel. 723183366, , fax. 323183362
REGON: 00030825800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obłożeń operacyjnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
pakiet 1 ZESTAW UNIWERSALNY PODSTAWOWY pakiet 2 ZESTAW UNIWERSALNY WZMOCNIONY pakiet 3 ZESTAW DO OPERACJI BIODRA pakiet 4 ZESTAW DO OPERACJI KOLANA pakiet 5 ZESTAW DO ARTROSKOPII KOLANA pakiet 6 ZESTAW DO LAPAROSKOPII pakiet 7 ZESTAW DO ODBYTNCY pakiet 8 ZESTAW DO TARCZYCY pakiet 9 ZESTAW DO ZABIEGÓW NA KOŃCZYNIE pakiet 10 ZESTAW DO WKŁUCIA LĘDŹWIOWEGO pakiet 11 MANKIETY NA STRZYKAWKI pakiet 12 OPATRUNKI Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do 2.12 SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Produkty objęte niniejszym zamówieniem muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 poz. 175 z późn zm.), w tym spełniać następujące wymagania: -muszą spełniać tzw. wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę, -wystawiono dla nich deklarację zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, -są oznakowane znakiem CE. Zamawiający wymaga, aby daty ważności dostarczanych wyrobów nie były krótsze niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego. Wielkości określone specyfikacją asortymentowo - ilościową zostały oszacowane na podstawie przewidywanego zapotrzebowania i są wielkością maksymalną. Ostateczna wielkość dostawy zostanie określona na podstawie sukcesywnych zamówień wynikających z potrzeb Zamawiającego. Zamawiający podał w załączniku nr 2 optymalne wielkości opakowań i wymagane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach o ilości innej niż żądana przez Zamawiającego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego przeliczenia ilości. Dopuszcza się przeliczenie ilości opakowań/ sztuk tak, aby ilość wyrobów była tożsama z ilością żądaną przez Zamawiającego. Fakt przeliczenia należy zaznaczyć w Specyfikacji Asortymentowo-Cenowej. W miejscach gdzie Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez dany wyrób takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych, a w szczególności dotyczących poziomu bezpieczeństwa. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie do oferty: wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ich dokładny opis pod kątem ich równoważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.: -Podane w Specyfikacjach Asortymentowo-Cenowa ilości asortymentu są ilościami orientacyjnymi niezbędnymi do obliczenia ceny oferty. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości o 40%, stosownie do potrzeb wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności od potrzeb, bez konieczności zmian w umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania cen jednostkowych na niezmienionym poziomie. Kompensacja nie może spowodować zwiększenia całkowitej wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia. Towar dostarczany będzie sukcesywnie na podstawie składanych zamówień. Warunki realizacji dostaw określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141116-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz Specyfikacji Asortymentowo–Cenowej sporządzony odrębnie do każdej części zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki Nr 2.1 do 2.12 do SIWZ. Zaleca się dołączenie do oferty również w wersji edytowalnej załączników w formacie Excel na płycie CD lub DVD. Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. Wypełnione i podpisane Oświadczenie sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy (Pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo – umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru , albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (np. KRS, CEIDG) dostępnego bez ograniczeń na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów do terapii podciśnieniowej wraz z dzierżawą urządzeń
Dodano: 2020-05-14 - Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2018-08-22 - Dostawa obłożeń operacyjnych i zestawów zabiegowych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2017-09-28 - Dostawa materiałów operacyjnych, pasków do glukometrów, kapilary do gazometrii, koców do ogrzewacza, myjek dla pacjenta
Dodano: 2016-12-21 - Dostawa materiałów obłożeniowych i wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2016-12-08