Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia szkolnego - część 2

Urząd Gminy w Tworogu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-690 Tworóg, ul. Zamkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 857 493 , fax. 322 857 414
  • Data zamieszczenia: 2020-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tworogu
    ul. Zamkowa 16
    42-690 Tworóg, woj. śląskie
    tel. 322 857 493, fax. 322 857 414
    REGON: 54522500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugtworog.rekord.com.pl/?js=1

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia szkolnego - część 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia szkolnego cz.2 - ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I MATEMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W BORUSZOWICACH zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dla wyspecyfikowanych pomocy podane parametry są wartościami minimalnymi, każda pomoc o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Do każdej pomocy muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, dokument gwarancyjny, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie nośniki danych z oprogramowaniem – jeżeli dotyczy i sterownikami dodawanymi do sprzętu – jeżeli dotyczy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przeznaczenia i funkcjonalności (spełnienie funkcji do których pomoc/wyposażenie jest przeznaczone i sposobu korzystania z pomocy/wyposażenia) i parametrów użytkowych. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oznacza to, iż ze względu na szczególny charakter zamówienia związany z zaleceniami programowymi lub zaleceniami poradni pedagogiczno – psychologicznych Zamawiającemu zależy na zachowaniu ww. specyfiki. W przypadkach wyżej opisanych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadające to samo przeznaczenie i funkcjonalność oraz służące osiągnięciu opisanych rezultatów (odpowiednio). Wykonawca, który złożył ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Zamówienie winno być dostarczone do poniżej wyszczególnionych obiektów w zakresie zgodnym z zakresem opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: - ZESPÓŁ SZKOLNO – PRZEDSZKOLNY W BORUSZOWICACH, 42-690 Boruszowice, ul. Szkolna 2, NIP: 6452221518, REGON: 001199104, tel. 32 284 78 44, www.spboruszowice.pl Faktury wystawione w ramach realizacji niniejszego zamówienia jako odbiorcę winny zawierać powyższy podmiot. Biorąc pod uwagę wymogi art. 29 ust. 5 i art. 30 ust. 8 punkt 1 ustawy Pzp, tj. aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zamawiający informuje, że adekwatnie do przedmiotu zamówienia nie stawia w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymogów w tym zakresie. 4. Adekwatnie do przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie określenia wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. W skład pracowni przyrodniczej wchodzą: 8 lup, 8 pudełek, do obserwacji okazów, 8 lornetek, 1 teleskop, 2 miikroskopy z podłączeniem do komputera, 1 mikroskop z makerą USC, 1 taśma miernicza o długości 3 m, 2 stopery, 8 kompasów, 1 deszczomierz, 1 barometr, 1 wiatromierz, 6 siłomierzy, 2 pryzmaty akrylowy lub szklany, 2 zestawy optyczne- mieszanie barw, 8 latarek z żarówką o dużej mocy i laserem czerwonym, 2 łopatki, 2 saperki, 2 pompki do balonów, 5 pojemników na ziemię o różnych pojemnościach, 2 wiadra, 1 akwarium, 4 pojemniki plastikowe z przykrywką, z uchwytem do przenoszenia sprzętu i materiałów, 1 przewodnik-las, 1 przewodnik do rozpoznawania drzew, 1 przewodnik rosliny i zwierzęta, 1 atlas pogoda i klimat, 1 atlas ptaków w Polsce, 1 atlas owadów, 1 atlas grzybów, 1 atlas minerałów, kamieni szlachetnych i skał, 1 atlas zwierząt chronionych, 1 atlas roslin chronionych w Polsce, 8 atlasów geograficznych, 8 atlasów przyrodniczych, 8 przewodników o rozpoznawaniu gniazd, 8 przewodników do rozpoznawania owadów, 8 przewodników do rozpoznawania grzybów, 8 plastelin, 10 taśm klejących wąska i szeroka i dwustronna, 5 taśm dwustronnych, 5 pinezek z kolorowym łebkiem, 2 spinacze biurowe spinacze klipsy, 2 magnesy do tablicy, 2 aparaty fotograficzne, 2 rzutniki multimedialne, 2 ekrany do rzutnika multimedialnego, 1 odtwarzacz CD z głośnikami, 2 laptopy, 20 tabletów, 1 laserowe urządzenie wielofunkcyjne, w skład pracowni matematycznej wchodzi: 30 kalkulatorów, 20 zestawów matematycznych gier dydaktycznych i logicznych - gra z paroma zestawami i kartami, 1 bryła geometryczna- zestaw, 1 przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych, 1 siatka brył i figur geometrycznych, 1 bryła nieregularna, 1 tablica w układ współrzędnych suchościeralna, 1 zestaw tablicowy/plansze dydaktyczne, 1 przybory tablicowe, 1 przyrząd, zestawy do nauki rachunku prawdopodobieństwa, 1 liczydło dydaktycznych, 1 zestaw miar, 1 zestaw przyrządów do mierzenia jednostek objętości,.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w pkt 2 i 3 części XV siwz: 4.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 2 i 3 części XV – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do siwz (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach