Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i innego sprzętu, niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego 3/5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 2672100 , fax. (041) 2672110
  • Data zamieszczenia: 2012-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 2672100, fax. (041) 2672110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych i innego sprzętu, niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Ostrowcu Świętokrzyskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących pomocy dydaktycznych i sprzętu: - netbook dla ucznia z oprogramowaniem - 16 szt. - laptop dla nauczyciela z oprogramowanie - 8 szt. - szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 1 szt. - sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. - tablica interaktywna z systemem mocowania - 5 szt. - projektor krótkoogniskowy - 5 szt. - wizualizer - 1 szt. - kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 szt. - punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 1 szt. - router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - 1 szt. Łącznie ilość artykułów 41 szt. Pomoce dydaktyczne i pozostały sprzęt muszą spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE, - posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, - w przypadku komputerów przenośnych - spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, - być wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, - posiadać trzyletni okres gwarancji udzielonej przez dostawcę, z wyjątkiem tablic interaktywnych, które muszą posiadać pięcioletni okres gwarancji udzielonej przez dostawcę - w przypadku komputerów przenośnych posiadać oprogramowanie zabezpieczające przed dostępem do treści niepożądanych w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i innego sprzęt będącego przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach