Przetargi.pl
Dostawa polegająca na zakupie materiałów kwaterunkowych do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztacie RZI Szczecin.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa polegająca na zakupie materiałów kwaterunkowych do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztacie RZI Szczecin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów kwaterunkowych do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztacie RZI Szczecin. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część I – Zakup materiałów drewnianych i drewnopochodnych, Część II – Zakup akcesoriów i części meblowych, Część III – Zakup materiałów tapicerskich, Część IV – Zakup produktów, tj. kleje, farby, lakiery, rozcieńczalniki. Dopuszcza się składanie ofert częściowych – na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w „Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia” załącznik nr 4.1 do SIWZ – dla części I zamówienia, załącznik nr 4.2 do SIWZ – dla części II zamówienia, załącznik nr 4.3 do SIWZ – dla części III zamówienia oraz załącznik nr 4.4 do SIWZ – dla części IV zamówienia. 4. Dostawa materiału do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Rozładunek obejmuje zdjęcie z pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Po sprawdzeniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia materiałów do magazynu. UWAGA: Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuję dostawę. 5. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone są do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego meblowego drewnianego i tapicerowanego w Warsztacie Naprawy Sprzętu Kwaterunkowego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2020 roku. 6. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 – dniowym wyprzedzeniem, pismem na fax nr 261- 45 - 50 – 09. 7. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym z Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia ze wskazaniem rodzaju materiału, do którego mają zastosowanie. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44191300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, należy wraz z ofertą przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 2) pisemne oświadczenie Wykonawcy (wzór zał. Nr 5 do SIWZ): a) w przedmiocie posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia; b) w przedmiocie niezalegania w opłatach podatkowych oraz opłatach z zakresu ubezpieczeń społecznych; c) w przedmiocie niepopełnienia przestępstw związanych udzielaniem zamówień publicznych, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnianych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; d) w przedmiocie zapoznania się z warunkami przetargu i posiadania własnych sił niezbędnych do terminowej realizacji zamówienia; e) o braku podstaw do wykluczenia z uwagi na wyrządzenie szkody Zamawiającemu (RZI Szczecin), poprzez niewykonanie zamówienia, opóźnianie jego realizacji z własnej winy lub wykonanie go nienależycie i zapłatę kary umownej, jeżeli szkoda ta lub obowiązek zapłaty kary umownej wynosiły nie mniej niż 10% wartości realizowanego zamówienia i zostały stwierdzone przez Zamawiającego w okresie ostatnich 2 lat przed wszczęciem postępowania. 2. Celem potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany do złożenia na etapie realizacji dostawy na część IV zamówienia do każdego rodzaju materiałów wymienionych w poz. 1 do 10 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 4.4 do SIWZ, aktualne „Karty charakterystyki”, zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25 lutego 2011 r. (Dz. U. 2018 poz. 143). 3. Niezłożenie choćby jednego żądanego oświadczenia lub złożenie oświadczenia nieprawdziwego będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania i nierozpatrywaniem jego oferty. Dokumenty powinny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w Części V ust. 2 i ust. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, czy wykonawca spełnił ww. warunki. 5. Formularz cenowy dla części I, II, III, IV.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach