Przetargi.pl
Dostawa pojemników na odpady komunalne

Gmina Lubsza ogłasza przetarg

  • Adres: 49-313 Lubsza, Brzeska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 411 86 30 , fax. 774 118 630
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsza
    Brzeska 16
    49-313 Lubsza, woj. opolskie
    tel. 77 411 86 30, fax. 774 118 630
    REGON: ---

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojemników na odpady komunalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowych, pełnowartościowych, dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, pojemników plastikowych na odpady komunalne: a) dwukołowych o poj. 120 litrów, kolor niebieski, w ilości 2351 szt., b) czterokołowych o poj. 1100 litrów, kolor niebieski, w ilości 34 szt. Opis pojemników oraz wymagania (parametry) techniczne, jakim muszą odpowiadać, zawarte są w zał. nr 1 do SIWZ "Opisie przedmiotu zamówienia". W ramach dostawy Wykonawca zobowiążę się do: sprzedaży ww. pojemników (łącznie 2385 szt.), ich transportu do 21 miejscowości na terenie gminy Lubsza i dostarczenia na ok. 2190 posesji za potwierdzeniem odbioru, na adresy zgodnie z Wykazem imiennym odbiorców, który zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zawartą umową. Wraz z przedmiotem umowy Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne od producenta. Za wszelkie uszkodzenia dostarczanych pojemników wyrządzone podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. W przypadku stwierdzenia wad i uszkodzeń pojemników, Wykonawca będzie zobowiązany do ich wymiany na pojemniki wolne od wad i uszkodzeń, na własny koszt i ryzyko, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych)może być wnoszone w: a/pieniądzu, b/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/gwarancjach bankowych, d/gwarancjach ubezpieczeniowych, e/poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku pieniądza na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brzegu nr 95 8863 0009 2000 0023 2339 0011 (kopię potwierdzenia wpłaty dołączyć do oferty); w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2/ pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach