Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Stefana Bryły 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7582063, 7582067 , fax. 022 7582063, 7582057
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o.
ul. Stefana Bryły 6 6
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7582063, 7582067, fax. 022 7582063, 7582057
REGON: 01613749400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow-mzo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojemników120 l i 1100 l na odpady - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
.1. Pojemniki plastikowe w kolorze niebieskim z kółkami: a. o pojemności 120 l - 200 szt. b. o p - 200 szt. Pojemniki muszą spełniać następujące wymagania: Do każdego typu pojemnika musi być dołączony certyfikat zgodności EN-840. - kółka z blokadą jezdną (dwa kółka z lewej strony), o odpowiedniej wytrzymałości, łożyskowa-ne, z uszczelnieniem (dotyczy dla pojemników 1100 l ), - wykonane z PE niskociśnieniowego o wysokiej gęstości, - odporne na działanie promieni UV, - odporne na działanie niskich i wysokich temperatur, - odporne na warunki atmosferyczne, - nadające się do powtórnego przerobu, - o gładkiej powierzchni uniemożliwiającej klejenie się odpadów, - odporne na korozję, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252230003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 6.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (według załączonego druku) - zał. nr 1 b) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium - zał. nr 2 (zał. Dostawcy) c) oświadczenie - upoważnienie do występowania w imieniu Dostawcy - zał. nr 3 (zał. Dostawcy) UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 4 (zał. Dostawcy) e) oświadczenie, że Dostawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Dostawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych - zał. nr 5 f) wykaz dostaw zrealizowanych w ciągu 3 lat. - zał. nr 6 (zał. Dostawcy) g) referencje poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy sprzętu wykonane zostały z należytą starannością - zał. nr 7 (zał. Dostawcy) h) parafowany projekt umowy - zał. nr 8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną