Zarząd Powiatu w Szydłowcu ogłasza przetarg
- Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6171008 , fax. 048 6171061
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szydłowcu
pl. M. Konopnickiej 7 7
26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
tel. 048 6171008, fax. 048 6171061
REGON: 67022285900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiecpowiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mieszanki solno-piaskowej do zwalczania śliskości zimowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja zadania obejmuje: Dostawę na plac Zamawiającego mieszanki solno-piaskowej 10% ( stosunek soli do piasku 1:10 ) Mieszanka wykonana z wymieszania soli drogowej niezbrylającej gat. DR z piaskiem lub żwirem drobnoziarnistym w stosunku 1 : 10 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, 2) przyjmują warunki umowy, 3) złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia przedstawione w pkt. 6 SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia/ nie spełnia). Zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - PZP zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z zastrzeżeniem art. 88 ustawy PZP. 2) Wykonawca, który nie złoży wymaganych w SIWZ informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty w niewłaściwej formie, lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie PZP, SIWZ lub innych przepisach obowiązującego prawa, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 ustawy PZP. 3) Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy PZP zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także zgodnie z art. 26 ust. 4 w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. 4) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą i nie będzie podlegać dalszej ocenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 4) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 3 i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik Nr 4. 2. Inne dokumenty: w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5; 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 6; 3. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiecpowiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tłucznia kamiennego na potrzeby gminy Pniewy
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa kruszywa kamiennego łamanego (sortowanego) o frakcji 4 ÷31,5 mm wraz z wbudowaniem i żwiru o frakcji 0 ÷ 16 mm
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa gruzu ceglano - betonowego, pospółki drogowej oraz kruszywa łamanego na bieżące remonty dróg na terenie gminy Goworowo
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa żwiru na terenie Gminy Dobre nr ref.GKI 271.7.2016
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa kruszywa kamiennego łamanego (sortowanego) o frakcji 4 ÷31,5 mm wraz z wbudowaniem i żwiru o frakcji 0 ÷ 16 mm
Dodano: 2016-04-15 - Zakup kruszyw drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi gminne dla potrzeb Gminy Bielsk w roku 2016
Dodano: 2016-04-14 - Przetarg nieograniczony na Dowóz destruktu asfaltowego na drogi gminne
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa żwiru, tłucznia i destruktu dla Gminy Stanisławów w 2016 roku
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa materiałów sypkich do bieżącego utrzymania dróg i wykonania stabilizacji dróg na terenie gminy Siedlce w roku 2016
Dodano: 2016-03-24 - Dostawę materiałów drogowych dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w 2016 r.- I etap
Dodano: 2016-03-22