Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koronowie ogłasza przetarg
- Adres: 86-010 Koronowo, ul. Dworcowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 822 353 , fax. 523 522 448
- Data zamieszczenia: 2019-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koronowie
ul. Dworcowa 55
86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 822 353, fax. 523 522 448
REGON: 92356159000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojazdu specjalnego sanitarnego - ambulansu drogowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa jednego fabrycznie nowego pojazdu specjalnego sanitarnego - ambulansu drogowego - wyprodukowanego w roku 2019 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ambulansu drogowego wraz ze sprzętem medycznym, w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku 1a „zestawienie parametrów technicznych” oraz szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. 2) Wszelkie czynności i prace związane z montażem, rozmieszczeniem i instalacją, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu dostawy, niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. 3) Nowy ambulans to pojazd fabrycznie nowy, który nie był zarejestrowany – zgodnie z zapisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. Zamawiający dopuszcza pojazdy z przebiegiem technicznym, tj. przebiegiem powstającym w pojazdach w skutek ich przeparkowywania/przestawiania u producenta oraz dealera samochodów bazowych, a także producenta zabudowy medycznej. 4) Szkolenie personelu: a) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego z zakresu prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędny sprzęt do przeprowadzenia szkoleń w siedzibie Zamawiającego, jak również materiały eksploatacyjne (tzw. Pakiet rozruchowy – jeśli jest wymagany). Zamawiający ze swojej strony zapewni wyłącznie miejsce do przeprowadzenia szkoleń. c) Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia poza siedzibą Zamawiającego. W takim przypadku wszelkie koszty związane ze szkoleniem ponosi Wykonawca. Zamawiający przyjmuje, że koszty szkolenia Wykonawca uwzględnił w składanej ofercie. 5) Załącznik 1a tabela z parametrami wymaganymi musi wypełnić Wykonawca i dołączyć do oferty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne oraz ostateczne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadzie art. 22a, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający zastosuje art. 24 aa ust. 2 ustawy w przypadku zaistnienia przesłanek w tym przepisie wymienionych. 6. W przypadku gdy wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zastosowanie ma pkt. 5 w niniejszym rozdziale, w związku z § 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup ambulansu typu C w zabudowie kontenerowej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
Dodano: 2024-05-13 - DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU A1 W FORMIE LEASINGU Z OPCJĄ WYKUPU
Dodano: 2021-07-08 - Dostawa ambulansów dla zespołów ratownictwa medycznego, w formie leasingu operacyjnego.
Dodano: 2021-04-16 - Dostawa ambulansów dla zespołów ratownictwa medycznego, w formie leasingu operacyjnego.
Dodano: 2020-12-10 - DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU A1 W FORMIE LEASINGU Z OPCJĄ WYKUPU
Dodano: 2020-11-10 - „Zakup ambulansu medycznego w ramach projektu pn. „Doposażenie szpitali w województwie kujawsko-pomorskim w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19” oraz zachowaniem jego trwałości” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020
Dodano: 2020-10-22 - Zakup ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym, pełną obsługą gwarancyjną, na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Dodano: 2020-09-07 - Zakup ambulansu typu C na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
Dodano: 2020-07-03 - ,,Zakup ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym, pełną obsługą gwarancyjną, respiratora transportowego oraz urządzenia do dezynfekcji powierzchni i powietrza metodą zamgławiania na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mogilnie”
Dodano: 2020-06-05 - Zakup w formie leasingu z pełną obsługą gwarancyjną w całym okresie finansowania oraz dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym
Dodano: 2020-03-20