Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 12-100 Szczytno, Kamionek
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896243388, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp. z o.o.
Kamionek 25
12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896243388, , fax. -
REGON: 386182246 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojazdu do przewozu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego, z opcją wykupu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pojazdu do przewozu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego, z opcją wykupu” 2. Wymagania jakie powinien spełniać przedmiot zamówienia: 1) Parametry i dane techniczne jakie musi posiadać podwozie i zabudowa samochodu do zbierania odpadów – śmieciarka. a) Pojazd kompletny dwuosiowy o pojemności zabudowy co najmniej 7 m3. Pojazd musi być samochodem nowym. Pojazd winien posiadać polskie świadectwo homologacji wydane przez ustawowo uprawniony organ lub dokumenty jednostkowego dopuszczenia pojazdu, wydane zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, powinien odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu na terenie kraju i posiadać wymagane prawem lub przepisami dokumenty, dokument określający warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego, instrukcję obsługi, dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, sporządzone w języku polskim. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja na kompletny pojazd nie może być krótsza niż 24 miesiące. b) Zabudowa: zabudowa nowa, rok produkcji nie starsza niż 2020 r., pojemność min. 7 m3 materiały kontenery zabudowy: dach, ściany i podłoga wykonana z blachy wysokogatunkowej o grubości min 3mm, Materiały odwłoka: ściany boczne wykonane z blachy wysokogatunkowej o grubości min 3mm, kosz wykonane z blachy wysokogatunkowej o grubości min 4mm ściana gładkie, drzwi kontrolne w zabudowie, wrzut uniwersalny z łapami na pojemniki od 110 l do 1100 l skrzynka pod zabudową na drobne odpady, belka podtrzymująca pojemniki, system prasowania klasyczny szufladowy z siłownikami szuflady zamontowanymi na zewnątrz odwłoka, sterowanie pracą po dwóch stronach zabudowy, praca wrzutem automatyczna i ręczna, oświetlenie robocze z tyłu i boku zabudowy, mechanizm otwierania półokrągłej klapy kontenera 1100 l płynna regulacja podnoszenia i opuszczania kontenera, przystawka mocy komunalna. Opuszczanie odwłoka i obsługa z zewnątrz poprzez przycisk dwuręczny Na zabudowie po obu stronach przyciski awaryjnego zatrzymania pracy zabudowy Zawór spustowy na dnie , po jednej stronie kosza zasypowego Dwa składane stopnie z czujnikami obciążenia, blokadą biegu wstecznego i reduktorem prędkości pojazdu do 30 km/h Oświetlenie tylne LED, światła ostrzegawcze zgodnie z przepisami prawa ruchu drogowego Kolor pojazdu i zabudowy biały. 3. Opis zamówienia - wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 48 miesięcy, 48 miesięcznych rat leasingowych, Opłata końcowa 1% wartości netto przedmiotu leasingu, Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, poza wprost wskazanymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Możliwość wykupu przedmiotu leasingu po upływie okresu obowiązywania- leasingobiorcy przysługiwać będzie prawo wykupu po cenie z harmonogramu, pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Waluta leasingu – zł, Wysokość opłat leasingowych -zmienna. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. Zamawiający nie dopuszcza wystąpienia żadnych innych dodatkowych kosztów powstałych przed przekazaniem i po przekazaniu przedmiotu leasingu Zamawiającemu, takich jak transport, rozładunek, szkolenie, inne – koszty te ponosi Wykonawca. Nie dopuszcza się również wystąpienia dodatkowych kosztów takich jak koszty zawarcia umowy czy jej aktywacji, obsługi ubezpieczenia, etc. – zamawiający płaci jedynie raty leasingowe. Raty miesięczne płatne zgodnie z harmonogramem spłat w cyklu miesięcznym. Pierwsza z rat płatna będzie w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy bez uwag w siedzibie zamawiającego wraz z wymaganymi dokumentami. Kolejna rata płatna w cyklach miesięcznych zgodnie z harmonogramem. Zamawiający przewiduje zwrot kosztów poniesionych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy jedynie jako refaktura; ewentualnego podatku od środków transportu. Zamawiającemu przysługuje wypowiedzenie umowy z tytułu jej nieprzestrzegania w przypadku nie dostarczenia przedmiotu zamówienia bądź dostarczenia wadliwego przedmiotu zamówienia. 3. Usuwanie awarii w okresie gwarancji: a) W przypadku awarii urządzenia wszelkie naprawy z tytułu rękojmi bądź objęte gwarancją zostaną wykonane w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia dokonanego pocztą elektroniczną lub lisem poleconym. b) Stały serwis gwarancyjny dla podwozia w odległości max. 300 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia: Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane: znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces: oznakowanie, systemy odniesienia (normy), - oznacza to, że zgodnie odpowiednio z art. 29 ust. 3 lub art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który oferując dostawy, powołuje się na rozwiązania równoważne, winien przedłożyć Zamawiającemu dowody potwierdzające ich równoważność w zakresie na jaki się na nie powołuje w swojej ofercie. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w wymaganiach zamawiającego stawianych przedmiotowi zamówienia, zawartych w jego opisie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34130000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wadium obejmować będzie okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa w terminie składania ofert. Oznacza to, że wadium w formie pieniężnej powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego lub w innej formie w kasie Zamawiającego (w przypadku trwającej w tym czasie niedostępności ZGKiM w Kamionku dla interesantów w związku z akcją mającą na celu zapobieżenie rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 - oryginał wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w odrębnej kopercie dołączonej do koperty z ofertą). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Szczytnie nr: 31 8838 0005 2001 0103 0561 0001. Kopię przelewu załączyć do oferty. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Dokument wadialny musi wskazywać na okoliczności utraty wadium określone w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 oraz ust. 4a ustawy pzp. 7. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 ustawy pzp. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium, gdy zaistnieje jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ustawy pzp. 10. Wadium wniesione przez wykonawców składających ofertę wspólną musi wyraźnie wskazywać na wszystkich członków konsorcjum.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup środków transportu na potrzeby Urzędu Gminy Lubomino
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa samochodu dostawczego w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu
Dodano: 2024-02-06 - Dostawa samochodu dostawczego w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu
Dodano: 2023-10-31 - Zakup pojazdu z hakiem o DMC 3,5 tony
Dodano: 2023-09-22 - Zakup samochodu dostawczego
Dodano: 2022-11-29 - Dostawa pojazdu do przewozu odpadów komunalnych
Dodano: 2020-06-08 - Dostawa trzech pojazdów do przewozu odpadów zmieszanych i segregowanych
Dodano: 2020-05-13 - Dostawa trzech pojazdów do przewozu odpadów zmieszanych i segregowanych
Dodano: 2020-04-22 - Dostawa dwóch pojazdów specjalistycznych z funkcją kompaktującą do przewozu odpadów zmieszanych
Dodano: 2020-03-19 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego skrzyniowego o masie całkowitej do 3,5 ton..
Dodano: 2019-08-13