Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 18
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8428406 , fax. 059 8428406, 8412443
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18 18
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8428406, fax. 059 8428406, 8412443
REGON: 00014502300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym do 3,5 t do Urzędu Morskiego w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - rok produkcji 2009. 2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Urząd Morski w Słupsku ul. Niemcewicza 15A 76-200 Słupsk 3. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 42417210-7 (podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe) 4.Dane techniczne podnośnika: a) wysokość robocza nie mniejsza niż 17m, b) wysięg boczny nie mniejszy niż 11m, c) kąt obrotu nie mniejszy niż 260°, d) preferowany kosz izolowany dopuszczony do pracy pod napięciem do 1000V, e) udźwig kosza min. 160kg, f) sterowanie hydrauliczne z kosza, g) układ hydrauliczny zasilany z silnika samochodu, h) podpory rozstawiane hydraulicznie. 5. Dane techniczne podwozia pojazdu: a) pojazd fabrycznie nowy, nie eksploatowany, nie naprawiany i nie lakierowany ponownie, b) pojemność silnika od 2,0 do 3,0 m3, c) rodzaj paliwa: ON, d) moc silnika nie mniejsza niż 110kM, e) ABS, f) centralny zamek sterowany na pilota, g) wspomaganie kierownicy, h) poduszka powietrzna kierowcy, i) skrzynia 5 lub 6 biegowa manualna, j) trzy siedzenia stałe z przodu, k) lakier nie metaliczny kolor do uzgodnienia. 6.Dodatkowe wymagania stosunku do urządzenia: a) podnośnik koszowy powinna posiadać certyfikat zgodności CE w języku polskim, b) odległość od siedziby Zamawiającego do autoryzowanego serwisu nie większa niż 150 km (ze względu na koszty dojazdu serwisu), c) Wykonawca zapewni szkolenie pracowników obsługi Zamawiającego, d) w dniu dostawy Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi pojazdu w języku polskim. 7. Wykonawca zapewni mobilny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na podnośnik koszowy wraz z podwoziem na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata bez limitu godzin pracy, na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej, w której producent zobowiązuje się do bezpłatnych napraw i przeglądów gwarancyjnych podnośnika koszowego w tym czasie. 9. Wykonawca w ramach zamówienia zapewni przez 5 lat po okresie gwarancyjnym, odpłatny serwis pogwarancyjny. 10. Wykonawca dołączy do oferty parametry techniczne oferowanego podnośnika koszowego, w celu sprawdzenia przez Zamawiającego czy są one zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. 11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424172107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2.Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełniaw oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że zaoferowany podnośnik koszowy na podwoziu samochodowym spełnia podstawowe wymagania, właściwych regulacji Prawa Europejskiego w zakresie zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska - deklarację CE producenta urządzenia w języku polskim. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają dokument wymieniony w punkcie 5.1.2 SIWZ, potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 4. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone, analogicznie jak w punkcie 4. Wymagany dokument wskazany w punkcie 1.2. powinien być złożony przez każdego z Wykonawców odrębnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną