Przetargi.pl
DOSTAWA PODNOŚNIKA KOSZOWEGO GĄSIENICOWEGO DLA POTRZEB HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ GDYNIA

Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-302 Gdynia, ul. Kazimierza Górskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 783 55 00 , fax. 058 783 55 99
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy
    ul. Kazimierza Górskiego 8 8
    81-302 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 783 55 00, fax. 058 783 55 99
    REGON: 19309923000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PODNOŚNIKA KOSZOWEGO GĄSIENICOWEGO DLA POTRZEB HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ GDYNIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. dostawa podnośnika koszowego gąsienicowego (tzw. podest ruchomy, samojezdna zwyżka teleskopowa) o następujących parametrach: 1) Minimalna wymagana wysokość robocza - 18,5 m 2) Minimalny wymagany wysięg boczny - 8 m 3) Napęd: elektryczny spalinowy (diesel) 4) Minimalny wymagany udźwig kosza - 180 kg 5) Kosz obrotowy 6) Max dopuszczalna długość przechowywania/transportowa 7m 20 cm 7) Max dopuszczalna wysokość transportowa - 2m 20 cm 8) Max dopuszczalna szerokość transportowa - 2 m 9) Ciężar całkowity nie przekraczający 3.200 kg 10) System awaryjnego opuszczania w przypadku awarii 11) Podnośnik musi posiadać w wyposażeniu: a. Zestaw akumulatorów b. Wbudowana automatyczna ładowarka z funkcją stand-by (230 V) c. Gąsienice Białe, nie brudzące ogumienie d. Podpory hydrauliczne zakończone miękkim materiałem np. teflonem, gumą e. Sterowanie z dołu i z kosza f. Bezprzewodowy pulpit sterujący g. Gniazdko 230 V w kosz, 10 A h. Poziomowanie wysięgnika i. System przeciążenia j. Możliwość awaryjnego zatrzymania: z kosza i w sterowaniu z dołu 1.2. wykonywanie okresowych przeglądów technicznych/konserwacyjnych podnośnika, zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego oraz instrukcją producenta obejmujące w szczególności: a) wymianę oleju i płynów eksploatacyjnych, b) wymianę filtrów eksploatacyjnych, w tym: oleju; paliwa/gazu; powietrza, c) sprawdzenie układów: kierowniczego/napędowego; hamulcowego; hydraulicznego; elektrycznego; jezdnego, d) smarowanie, e) sprawdzenie luzów, f) sprawdzenie ogólnego stany podnośnika, g) powiadomienie o ewentualnych usterkach. 1.3. przeszkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji podnośnika potwierdzone wydaniem zaświadczeń dla 5 pracowników Hali Sportowo Widowiskowej. 2. Dostarczony podnośnik musi być w całości zmontowany, gotowy do użytku. 3. Podnośnik winien pokonywać niewielkie wzniesienia i posiadać zdolność pracy na terenie pochylonym. 4. Miejsce dostawy podnośnika: Hala Sportowo-Widowiskowa Gdynia, ul. Kazimierza Górskiego 8 w Gdyni. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze wszystkimi europejskimi standardami. Należy dołączyć do oferty odpowiednie dokumenty potwierdzające ten fakt, np. CE. 6. Do oferty należy dołączyć dopuszczenie UDT proponowanego podnośnika do eksploatacji na terenie Polski. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty opis techniczny proponowanego podnośnika. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5, 6 i 7 muszą być złożone w języku polskim. 9. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 - miesięcznego okresu gwarancji. 10. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy. 11. Wykonawca wskazuje w ofercie zakres dostaw, które powierzy podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 12. Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: b) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, c) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, d) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, e) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, f) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez strony, g) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424172107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków zostanie zgodnie z formułą /spełnia, nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta wykonawcy musi zawierać: a) wypełniony formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. b) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie może być złożone wspólnie lub oddzielenie przez wykonawców. c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. d) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty miejsca wykonania - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 dostawę o charakterze i złożoności zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 250.000,- zł. brutto wraz z dokumentem wystawionym przez uprzedniego zamawiającego potwierdzające, że dostawa wymieniona w w/w wykazie została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielenie przez Wykonawców. e) wypełniony Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (w przypadku dopuszczenia powierzenia podwykonawcom części zamówienia) o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielenie przez Wykonawców. 2) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. c) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hswgdynia.pl / BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach