Przetargi.pl
Dostawa płyt różnych, płyt do nadruku, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 537 286 , fax. 757 543 883
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
    ul. Ogińskiego 6
    58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 757 537 286, fax. 757 543 883
    REGON: 29364000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa płyt różnych, płyt do nadruku, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę płyt różnych, płyt do nadruku, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek z podziałem na 13 pakietów do samodzielnego rozpatrywania. Pakiet nr 1 Płyty CD do nadruku Pakiet nr 2 Tonery do drukarek LEXMARK Pakiet nr 3 Tonery do drukarek Brother Pakiet nr 4 Tonery do drukarek HP Pakiet nr 5 Tonery do drukarek OKI Pakiet nr 6 Tonery do drukarek SAMSUNG Pakiet nr 7 Płyty różne Pakiet nr 8 Tusze i tonery do różnych urządzeń Pakiet nr 9 Tusze do drukarki PRIMERA Pakiet nr 10 Tusze RIMAGE Pakiet nr 11 Tonery do kserokopiarek i drukarki KONICA MINOLTA Pakiet nr 12 Tonery do drukarek KYOCERA Pakiet nr 13 Tusze i tonery do drukarek Canon Szczegółowy opis zamówienia zawarty w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 kwota: 1 920,00 zł; Pakiet nr 2 kwota: 1 475,00 zł; Pakiet nr 3 kwota: 640,00 zł; Pakiet nr 4 kwota: 498,00 zł; Pakiet nr 5 kwota: 437,00 zł; Pakiet nr 6 kwota: 314,00; Pakiet nr 7 kwota: 238,00 zł; Pakiet nr 8 kwota: 227,00 zł; Pakiet nr 9 kwota: 167,00 zł; Pakiet nr 10 kwota: 148,00 zł; Pakiet nr 11 kwota: 49,00 zł; Pakiet nr 12 kwota: 56,00 zł; Pakiet nr 13 kwota: 18,00 zł; Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu : przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku: na konto: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483 dopiskiem (nr referencyjny postępowania: ZP/PN/53/12/2019) lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 310 z późn. zmian.), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego załączając do oferty z zaznaczeniem „Oryginał wadium przetargowego” w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć również jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy do oferty mają dołączyć 1.) Formularz oferty o treści zgodnej z załączonym wzorem (załącznik nr 2) , 2.) Wykaz asortymentowo – ilościowy wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1) 3.) Dowód wniesienia wadium * 4) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu, których pełnomocnicy niewymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 5.) Oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale IX, pkt. 1 ppkt. 1), pkt. 2 ppkt. 1), 2)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach