Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg
- Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 7537286 , fax. 75 7543883
- Data zamieszczenia: 2012-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
ul. Ogińskiego 6 6
58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 75 7537286, fax. 75 7543883
REGON: 00029364000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PŁYT , DYSKIETEK, MATERIAŁÓW EKSPLATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW i KSEROKOPIAREK dla Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa płyt różnych, dyskietek, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek tzn. : - Pakiet nr 1 - płyty różne i dyskietki (CPV30.23.72.00-1,30.19.00.00-7, 30.23.73.20-8, 30.23.73.80-6, 30.23.74.00- 3) - Pakiet nr 2- tonery do drukarek Samsung (CPV 30.19.21.13.6, 30.19.00.00-7) - Pakiet nr 3 - tusze i tonery do drukarek HP (CPV 30.19.21.13.6, 30.19.00.00-7) - Pakiet nr 4 - tonery do drukarek OKI (CPV 30.19.21.13.6, 30.19.00.00-7) - Pakiet nr 5 -tonery do drukarek i kserokopiarek KONICA MINOLTA - (CPV 30.19.21.13.6, 30.19.00.00-7) - Pakiet nr 6 - tusze, tonery, matryce, taśmy do różnych urządzeń (CPV 30.19.21.13.6, 30.19.00.00-7) - Pakiet nr 7 - tusze i tonery do drukarek CANON (CPV 30.19.21.13.6, 30.19.00.00-7) - Pakiet nr 8 - tonery do drukarek PANASONIC (CPV 30.19.21.13.6, 30.19.00.00-7) - Pakiet nr 9 - tusze do drukarek PRIMERA (CPV 30.19.21.13.6, 30.19.00.00-7) - Pakiet nr 10 - tonery do drukarek KYOCERA (CPV 30.19.21.13.6, 30.19.00.00-7) - Pakiet nr 11 - tusze i tonery do drukarek BROTHER (CPV 30.19.21.13.6, 30.19.00.00-7) - Pakiet nr 12 - tusze i tonery do drukarek LEXMARK (CPV 30.19.21.13.6, 30.19.00.00-7) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium : - Pakiet nr 1 - 2.677,00 zł. - Pakiet nr 2 - 2.000,00 zł. - Pakiet nr 3 - 988,00 zł. - Pakiet nr 4- 498,00 zł. - Pakiet nr 5 - 92,00 zł. - Pakiet nr 6 -167,00 zł. - Pakiet nr 7- 93,00 zł. - Pakiet nr 8 - 17,00 zł. - Pakiet nr 9 - 65,00 zł. - Pakiet nr 10 - 84,00 zł. - Pakiet nr 11 - 45,00 zł. - Pakiet nr 12 - 23,00 zł. a) wadium ma być wniesione do dnia 11.12.2012 r. do godziny 10.00 w poniższych formach : - w pieniądzu PLN ( na konto : 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483) - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zmian.) . b) oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium będzie odrzucona, c) wadium wnoszone w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, ma którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, d) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a) Ustawy pzp. e) Wykonawcy ,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego f) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, g) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6 d) SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. h) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba ,że udowodnił , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i nośników do sprzętu komputerowego i kserokopiarek
Dodano: 2015-11-04 - dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-10-26 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2015-04-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Dodano: 2015-03-20 - Zakup z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim (podległym Centrum Serwisu Informatycznego we Wrocławiu) fabrycznie nowych, oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa płyt różnych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Dodano: 2015-01-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego - nośniki i akcesoria
Dodano: 2014-12-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby ZZK we Wrocławiu - ZZK-WP/3400/48/14
Dodano: 2014-04-29 - 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych z podziałem na zadania na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: 1) zadanie nr 1 - sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i do drukarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu; 2) zadanie nr 2 - sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Dodano: 2014-02-25