Przetargi.pl
Dostawa płyt betonowych.

Nadleśnictwo Osie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-150 Osie, Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 329 503 , fax. 523 329 381
  • Data zamieszczenia: 2019-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Osie
    Rynek 11
    86-150 Osie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 329 503, fax. 523 329 381
    REGON: 90550704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osie.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Lasów Państwowych nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa płyt betonowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień – CPV: 44113800-3 Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa nowych płyt drogowych wielootworowych zbrojonych o wymiarach 75x100x12,5 cm w ilości 8000 szt. wraz z transportem i wyładunkiem - dostawa płyt będzie się odbywać w godzinach 07:00 do 15:00 w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Leśnictwo Nowa Huta, Nowa Huta 1, 86-160 Warlubie z przeznaczeniem na remont drogi pożarowej nr 21 na terenie Nadleśnictwa Osie. Płyty będą dostarczane cyklicznie, w ramach postępu prac drogowych, po uprzednim każdorazowym umówieniu telefonicznym Zamawiającego z Wykonawcą co do terminu i ilości. Podana ilość płyt jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy wg potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona całkowita szacunkowa wartość przedmiotu umowy. Nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. Przy czym zmniejszenie ilości zamówienia nie przekroczy 20%. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia : 1. Zamawiający wymaga następujących parametrów materiałów, których standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu zamówienia: płyty drogowe wielootworowe zbrojone o wymiarach 75x100x12,5 - 8000szt Materiał powinien spełniać następujące wymagania: - beton o klasie wytrzymałości minimum C20/25 wg PN-EN 206-1 - stal stosowana do wykonania zbrojenia powinna spełniać wymagania PN-ISO 6935-1:1998, PN- ISO 6935-1/Ak:1998, PN-ISO 6935-2:1998, PN-ISO 6935-2 - zbrojenie płyt wielootworowych powinno być wykonane zgodnie z indywidualną dokumentacją techniczną producenta - grubość otuliny głównych prętów zbrojeniowych powinna wynosić 30 ± 5mm - wygląd zewnętrzny wg PN-EN 1339 - odchyłki od wymiarów nominalnych: długość ±5 mm, szerokość ± 5 mm, grubość ± 5 mm - nasiąkliwość ≤5% - odporność na działanie mrozu F150 - odporność na ścieranie 18 000/5 000 (mm3/mm2) 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Dostarczony materiał będzie odbierała osoba upoważniona przez Zamawiającego na podstawie druku Wz, potwierdzonego podpisami Zamawiającego, i dostawcy lub osób przez nich upoważnionych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia ilości oraz jakości dostarczanego materiału. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości zamówienia. Zmiana wielkości zamówienia nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania badań laboratoryjnych dostarczonego materiału w przypadku dostawy materiału niezgodnego z zamówieniem dostawca pokryje koszty związane z badaniem, a za dostarczony materiał nie otrzyma zapłaty. 6. W przypadku opóźnienia dostawy materiału należytej jakości zostanie naliczona kara umowna w wys. 200,00 zł brutto (słownie: dwieście 00/100 złotych) za każdy dzień opóźnienia. 7. Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w przypadku dwukrotnego stwierdzenia dostawy materiału nienależytej jakości. 8. Termin wykonania zamówienia przez Wykonawcę na zlecenie dostawy wynosi do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej pojazdów. 10. Ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z wyznaczonym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113800-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BS Osie nr rachunku: 51 8169 0006 0010 5398 2000 0030 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Dostawę płyt betonowych”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 6 - kasa). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach