Przetargi.pl
Dostawa płynu hydraulicznego do stabilizatorów oporopowrotników na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek znajdujących się na jego zaopatrzeniu.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4-go Marca 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 456 877, 261 456 815
  • Data zamieszczenia: 2022-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4-go Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 456 877, 261 456 815
    REGON: 321203128
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa płynu hydraulicznego do stabilizatorów oporopowrotników na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek znajdujących się na jego zaopatrzeniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynu hydraulicznego do stabilizatorów oporopowrotników na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek znajdujących się na jego zaopatrzeniu, zgodnie z treścią SWZ i Opisem Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 4 oraz Wymaganiami jakościowymi Nr 53 – załącznik nr 5 do SWZ. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko oraz dokona rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 4. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego został określony w załączniku nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 5 do SWZ - Wymagania jakościowe Nr 53.5. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, model itp.) oferowanego przedmiotu zamówienia. Nazwa oferowanego przedmiotu zamówienia jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty z wymaganiami Zamawiającego tj. porównania oferowanego przez Wykonawcę produktu z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.6. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego, Wykonawca musi przedstawić zaświadczenie (wystawione przez Szefa Szefostwa Służby MPS Inspektoratu Wsparcia SZ), potwierdzające dopuszczenie dostarczanego produktu do eksploatacji w technice wojskowej. 7. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty przyjęcia wyrobów przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09211100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach