Przetargi.pl
Dostawa i montaż pomp ciepła do Szkoły Podstawowej w Postominie

SZKOŁA PODSTAWOWA IM. PPOR. EMILII GIERCZAK W POSTOMINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, 15A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. PPOR. EMILII GIERCZAK W POSTOMINIE
    15A
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 000270366
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zspostomino.edupage.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż pomp ciepła do Szkoły Podstawowej w Postominie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomp ciepła do Szkoły Podstawowej im. Ppor. Emilii Gierczak w Postominie mający na celu zmianę źródła ciepła .3.2. W obiekcie szkolnym – w Szkole Podstawowej w Postominie istniejącym źródłem ciepła są kotły na paliwo stałe – ekogroszek. W Szkole Podstawowej w Postominie zainstalowane są 3 kotły w tym dwa kotły z podajnikiem na ekogroszek o mocy 300 kW i 150kW oraz kocioł bez podajnika o mocy 20 kW służący do podgrzania ciepłej wody użytkowej. W roku 2018 w przedmiotowym obiekcie przeprowadzone zostały prace termomodernizacyjne obejmujące również przebudowę kotłowni w zakresie odbioru ciepła z kotłów i przesyłu do instalacji natomiast same kotły pozostały bez zmiany. 3.3. Zakres zadania obejmuje:1) Zdemontowanie istniejących kotłów i przekazanie we wskazane miejsce przez Zamawiającego,2) Wykonanie rozbiórki czopuchów,3) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej zainstalowane urządzenia,4) Wykonanie nowej instalacji C.O. celem włączenia urządzeń w istniejącą instalację,5) Montaż pomp ciepła wraz z buforami,6) Skonfigurowanie, uruchomienie oraz rozruch urządzeń,7) Przeszkolenie obsługi,8) Opracowanie dokumentacji powykonawczej.3.4. Przedmiot zamówienia określony został w programie funkcjonalno - użytkowym.3.5. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji prac, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty uzyskania niezbędnych badań, protokoły badań i sprawdzeń, protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej, protokoły szczelności instalacji co, koszty: zużycia wody i energii elektrycznej, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również podatek VAT.3.6. Całość prac należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 3.7. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych. 3.8. Po zakończeniu prac należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.3.9. Kod CPV: 42511110-5 pompy grzewcze.3.10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 3.11. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.3.12. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42511110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną