Przetargi.pl
Dostawa płynów, odżywek, witamin i preparatów mineralnych na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 425 45 00 , fax. 87 735 20 20; 423 21 50
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu
    ul. Sienkiewicza 2
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 425 45 00, fax. 87 735 20 20; 423 21 50
    REGON: 79031696100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa płynów, odżywek, witamin i preparatów mineralnych na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa płynów, odżywek, witamin i preparatów mineralnych na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu - załącznik nr 2 do SIWZ a) Pakiet 1 - preparaty i płyny do żywienia dojelitowego i pozajelitowego b) Pakiet 2 - płyny do hemodializy c) Pakiet 3 - odżywki dla dzieci i niemowląt d) Pakiet 4 - witaminy i preparaty mineralne e) Pakiet 5 - płyny infuzyjne, krwiozastępcze, krwiopochodne i rozpuszczalniki 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Zestawienie asortymentu, ilości i parametrów wymaganych zawiera załącznik nr 2 do SIWZ 4. Realizacja zamówień NA RATUNEK do 24 godzin od złożenia zamówienia. 5. Wyroby medyczne muszą spełniać wymagania ustawy z 20 maja 2010 ( tj. Dz. U z 2019 poz. 175 ze zm. ) o wyrobach medycznych. 6. Kupujący zastrzega sobie możliwość korygowania złożonych zamówień w trakcie realizacji dostaw. Korekta dostawy wydłuża termin dostawy. 7. Okres ważności dostarczanych preparatów nie krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający wymaga złożenia zezwolenia Głównego Inspektora Farma-ceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjne-go wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 6 wrze-śnia 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. 2017 r. poz. 2211), ze-zwolenia na obrót produktami leczniczymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub inny dokument upoważniający wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych, w tym dokumenty równoważne - obowiązujące na terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 2) formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 3) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocni-ka do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy pzp, 4) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę, 5) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów do oferty należy dołą-czyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zaso-bów na potrzeby realizacji zamówienia, 6) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz które Wykonawca wykona własnymi siłami (jeżeli dotyczy). 7) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 („z otwarcia ofert”), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach