Powiat Golubsko-Dobrzyński ogłasza przetarg
- Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Plac 1000-lecia
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 683 53 80/81 , fax. 56 475 61 11
- Data zamieszczenia: 2019-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Golubsko-Dobrzyński
Plac 1000-lecia 25
87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 683 53 80/81, fax. 56 475 61 11
REGON: 87111855000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa plotera oraz kamer cyfrowych ze statywami do Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zespołu Szkół nr 2, ul. Kilińskiego 31, 87-400 Golub-Dobrzyń wyposażenia pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy: - Plotera - 1 szt. - Kamer cyfrowych - 3 szt. - Statywów do kamer cyfrowych - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. A. Informacje dodatkowe: 1) Urządzenia będące przedmiotem powyżej opisanej dostawy, zwane w dalszej części SIWZ „sprzętem”, winny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich oraz winny spełniać normy bezpieczeństwa. 2) Wykonawca dostarczy sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do siedziby Zespołu Szkół nr 2, ul. Kilińskiego 31, 87-400 Golub-Dobrzyń. 3) Dostawa sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność. 4) Odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru. 5) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania przez niego części umowy. 6) Zamawiający dopuszcza wcześniejszą dostawę sprzętu za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą, pod warunkiem zrealizowania dostawy przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ i wynikającymi z oferty. 7) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył sprzęt niezgodny z opisem przedmiotu dostawy i parametrach wynikających z oferty lub, że sprzęt jest niekompletny, lub posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiający odmówi jego odbioru, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru, a następnie wezwie Wykonawcę do dostarczenia sprzętu zgodnego z opisem przedmiotu dostawy, kompletnego i wolnego od wad wyznaczając mu w tym celu nowy termin, nie dłuższy jednak niż 7 dni. Procedura czynności odbioru w tym przypadku zostanie powtórzona. 8) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze jakościowym wad w dostarczonym sprzęcie Zamawiający nie dokona odbioru sprzętu oraz dokonana niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Wykonawcy z podaniem przyczyn odmowy odbioru jakościowego dostarczonego sprzętu. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wymiany sprzętu na wolny od wad najpóźniej w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2024-04-18 - Gminna pracownia komputerowa w Brzoziu
Dodano: 2023-11-20 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu „Młodzi przyszłością regionu!” przez Kujawsko-Pomorską Wojewódzka Komendę OHP.
Dodano: 2023-10-25 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim".
Dodano: 2023-10-22 - Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla potrzeb WOTUiW w Toruniu
Dodano: 2023-09-17 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina" (dostawa dodatkowa)
Dodano: 2023-08-30 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” - Etap II
Dodano: 2023-07-18 - Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługami towarzyszącymi
Dodano: 2023-06-01