Jednostka Wojskowa 4228 ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 455 75 53 , fax. 12 455 75 53
- Data zamieszczenia: 2012-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4228
ul. Montelupich 3 3
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 455 75 53, fax. 12 455 75 53
REGON: 12139041500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.3RBLog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pionowego oznakowania pola wzlotów i sprzętu startowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pionowego oznakowania pola wzlotów i sprzętu startowego pochodzącego z produkcji bieżącej tj. 2011-2012 roku. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1. pionowego oznakowania pola wzlotów tj: a) znak początku i końca DS oraz bocznych granic DS, b) znak krawędzi DK i płaszczyzn postojowych, 2. sprzętu startowego tj: a) lotniskowy wskaźnik wiatru wg warunków technicznych zawartych w Dz. U. Nr 130 z dnia 26.10.1998r. Dział V (rysunek 14 A). b) chorągiewka startowa (biała, czarna, czerwona) wykonana z tkaniny poliamidowej stilonowej, c) płótno startowe (czarne, białe) 9 x 2 m, wykonane z tkaniny poliamidowej PPT 2557 lub plandekowej powlekanej AT 2202, d) płótno startowe (czarne, białe) 12 x 2 m, wykonane z tkaniny poliamidowej PPT 2557 lub plandekowej powlekanej AT 2202, e) chorągiewka startowa do oznaczania lamp krawędziowych (Calvert) z masztem wykonana z trwałej tkaniny flagowej, f) chorągiewka startowa do oznaczania lamp krawędziowych (Calvert) bez masztu wykonana z trwałej tkaniny flagowej, g) flaga lotnisk i lądowisk wojskowych wg warunków technicznych zawartych w Dzienniku Ustaw Nr 34 z 30.04.1993r. poz. 54 wykonana wg Art. 23.1 Materiał - tkanina wełniana impregnowana. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą posiadać minimum 24 miesięczny okres przydatności do użytku, łącznie z okresem przechowywania liczonym od daty przyjęcia przez odbiorcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.02.2012r. do godz. 11.00 w wysokości: dla zadania nr 1 - 570,00 zł, dla zadania nr 2 - 1 800,00 zł W przypadku składania ofert na obydwa zadania kwota wadium nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom. Termin wniesienia wadium upływa dnia 09.02.2012 r. o godz. 11.00
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu startowego oraz kompletów pionowego oznakowania pola wzlotów
Dodano: 2016-01-13 - ZP.272.35.2015 Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych w 2016 roku
Dodano: 2015-12-03 - wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Mickiewicza 19
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa sprzętu startowego
Dodano: 2015-01-22 - Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu
Dodano: 2015-01-14 - Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych w roku 2015
Dodano: 2014-12-01 - Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-11-26 - ZP.272.36.2014 Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych w 2015 roku
Dodano: 2014-11-14 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz Oddziału Zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2015
Dodano: 2014-11-06 - Wyprodukowanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz dokonywanie odbioru i zniszczenia (kasacji) zużytych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-10-17