Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70561 Szczecin, ul. Staromłyńska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 4849222, 4849250 , fax. 4880752
- Data zamieszczenia: 2019-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie
ul. Staromłyńska 10
70561 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 4849222, 4849250, fax. 4880752
REGON: 81265558600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.wsa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sądownictwo administracyjne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pierwszego wyposażenia w zakresie mebli biurowych do budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie przy ulicy Łaziebnej 6 w Szczecinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na wykonaniu lub zakupie oraz dostarczeniu (transport, wniesienie do budynku do poszczególnych pomieszczeń, rozpakowanie, montaż, regulacja oraz ustawienie, w miejscach wskazanych na rzutach poszczególnych kondygnacji) do budynku Zamawiającego - Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie przy ul. Łaziebnej, mebli jako „pierwszego wyposażenia”. Zakres dostawy obejmuje:meble biurowe (meble gabinetowe, do pokoi urzędniczych i sędziowskich), meble gospodarcze i socjalne, krzesła pracownicze, krzesła konferencyjne,meble warsztatowe i magazynowe (meble metalowe warsztatowe i magazynowe,krzesła warsztatowe,meble do szatni i stołówki). 2.W ramach przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto rozładowanie, wniesienie, montaż, rozmieszczenie i regulacja dostarczonych mebli zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 3.Meble muszą być wykonane z fabrycznie nowych i bezpiecznych materiałów dopuszczonych do obrotu i użytku na terenie Polski, a wszystkie materiały (tj. płyty, obrzeża, farby, lakiery, itp.) winny posiadać aktualne atesty higieniczne PZH, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające przeznaczenie użytych materiałów do produkcji mebli, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku Nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający wymaga, aby dostarczony produkt był w stanie gotowym do użytku. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy pod warunkiem uprzedniego uzgodnienia terminu, na zasadach określonych we wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 (słownie: piętnaście tysięcy) zł. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto zamawiającego w NBP O/O Szczecin 84 1010 1599 0030 9813 9120 0000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie nr Adm-227-1/19”. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji wymienionych w ust. 4 pkt 2 - 5, musi być załączony do oferty. Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu gwarancji wadialnej lub poręczenia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli firmy podwykonawców są znane, 4) w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w Rozdziale XIII pkt 1 wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ, 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, 6) pełnomocnictwo (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy – dokument musi być podpisany przez wykonawcę. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże – bez wezwania – zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik Nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy: 1) złożono tylko jedną ofertę w postępowaniu przetargowym, nie ma podstaw do naruszenia uczciwej konkurencji, co oznacza, iż złożenie przedmiotowego oświadczenia staje się zbędne, 2) wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 798), w takim przypadku można złożyć ww. oświadczenie razem z ofertą przetargową. 4. W przypadku oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców składa oddzielne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą i montażem mebli na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice
Dodano: 2024-01-28 - TP-26/23 Dostawa mebli dla budynku nr 1.
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia do budynku administracyjnego Nadleśnictwa Chojna
Dodano: 2022-10-20 - Dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM.
Dodano: 2021-06-01 - dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK Nr 1 PUM
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa mebli niemedycznych dla SPWSZ w Szczecinie.
Dodano: 2021-02-08 - Dostawa mebli biurowych i wyposażenia medycznego ruchomego.
Dodano: 2021-02-04 - Dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM, znak: ZP-261-95/2020.
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa mebli biurowych dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa mebli biurowych i wyposażenia medycznego ruchomego.
Dodano: 2020-10-26