Przetargi.pl
DOSTAWA PIĘCIU DEFIBRYLATORÓW PRZENOŚNYCH

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/19
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 216-62-15 , fax. 86 2163063
  • Data zamieszczenia: 2012-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży
    ul. Szosa Zambrowska 1/19 1/19
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 86 216-62-15, fax. 86 2163063
    REGON: 45019268900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pogotowie.lomza.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PIĘCIU DEFIBRYLATORÓW PRZENOŚNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami w trybie przetargu nieograniczonego o wartości, wyrażonej w złotych o równowartości mniejszej od 200 000 euro - dla dostaw . Postępowanie, którego dotyczy niniejsze zamówienie oznaczone jest znakiem: 2-5D-2012. Wykonawcy zobowiązani są do powoływania się na wyżej podane oznaczenie we wszystkich kontaktach z Zamawiającym. 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA PIĘCIU DEFIBRYLATORÓW PRZENOŚNYCH dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Łomży. Szczegółowy opis techniczny i zakres zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ: Wymagane graniczne warunki techniczne i eksploatacyjne defibrylatora przenośnego. 1) defibrylatory fabrycznie nowe, wymagany rok produkcji - 2012 lub 2011, wszystkie ten sam model aktualnie wytwarzany przez producenta, 2. Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień) : 33182100-0 defibrylatory. 3. Oferowane Defibrylatory muszą odpowiadać przepisom: 1) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz.U z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) 2) Defibrylator oraz uchwyt ścienny do defibrylatora musi spełniać wymogi zawarte w Polskiej Normy -EN 1789+A:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie. Ambulanse drogowe,(dla ambulansu sanitarnego typu C) 3) W związku z przeznaczeniem defibrylatorów do pracy w pogotowiu ratunkowym Zamawiający wymaga aby defibrylatory były odporne na niekorzystne warunki środowiska tj. posiadały szeroki zakres temperatury pracy i zabezpieczenie przed zalaniem wodą ,zgodne z IPX4 w.g IEC529. 4. Informacja o zamówieniach: 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6) Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 7) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8) Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. 9) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie-należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331821000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania opisano w Dz.I,rozdz.9 SIWZ. 1.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania. 2. Oferta Wykonawcy musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN (pięć tysięcy): 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta: 25 2490 0005 0000 4530 6948 7425 w Alior Bank Wadium wniesione w pieniądzu powinno być wniesione przed terminem otwarcia ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego do dnia 23.04.2012 r. do godz. 14.00 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający uzna późniejszy termin wpłaty wadium w przypadku załączenia do formularza ofertowego wykonawcy oryginału dowodu wpłaty na konto Zamawiającego b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz: poręczenia bankowego, lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, o których mowa w pkt 1 lit. e) należy złożyć w formie oryginału. a) z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska), b) gwarancja (poręczenie) musi określać kwotę wadium oraz termin ważności gwarancji (poręczenia) oraz winno z niej wynikać, że Gwarant ( Poręczyciel) działając na zlecenie Wykonawcy gwarantuje nieodwołalnie i bezwarunkowo zapłatę kwoty wadium zgodnie z warunkami przystąpienia do postępowania zapisanymi w SIWZ, do której zwrotu Wykonawca traci prawo w przypadku n/w okoliczności: -Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -Wykonawca na wezwanie Zamawiającego wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie uzupełnił oświadczeń lub dokumentów i pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) jeżeli zostanie przedłużony termin związania ofertą należy przedłużyć termin ważności wadium lub wnieść wadium ponownie na zasadach określonych w art. 85 ust. 4 uPzp, w celu uzyskania dalszego uczestnictwa w postępowaniu zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pogotowie.lomza.pl (w zakładce -zamówienia publiczne uPzp)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach