Przetargi.pl
Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg dla potrzeb Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie w ilości ogólnej 1280 ton w tym: - 640 ton na Obwód Drogowy w Hrubieszowie. - 640 ton na Obwód Drogowy w Tyszowcach.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka 18b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka 18b 18b
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg dla potrzeb Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie w ilości ogólnej 1280 ton w tym: - 640 ton na Obwód Drogowy w Hrubieszowie. - 640 ton na Obwód Drogowy w Tyszowcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg na place składowe OD w Tyszowcach ul. Wielka 103 w ilości 640 ton i OD w Hrubieszowie ul. Nowa 38 w ilości 640 ton. Piasek powinien być dobrej jakości, posiadać aktualne orzeczenie o jego przydatności do zimowego utrzymania dróg wystawione przez niezależne laboratorium drogowe oraz zgodny z wymogami zawartymi w Rozp. Ministra Środowiska z dn. 27-10-2005. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach. Dz. U nr 230 poz., 1960 z dn. 24-11-2005 z późniejszymi zmianami. 2. Dostarczony piasek nie powinien zawierać zanieczyszczeń organicznych (glina, iły, darń, trawa, ziemia urodzajna itp.). 3. Zakwestionowane przez Zamawiającego partie dostarczonego piasku, jako nie spełniające wymogów ze względu na zanieczyszczenia organiczne oraz nienormatywną granulację, zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. 4. W przypadku zakwestionowania partii dostawy, Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy będzie pobierał 2 próbki dostarczonego piasku o masie 6 kg każda, po jednej dla każdej ze stron, oraz sporządzi protokół z dostawy. Polowa piasku z próbki pozostającej u Zamawiającego zostanie przekazana do zbadania w Laboratorium drogowym celem sprawdzenia jego zgodności z normami i przepisami a druga połowa pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu Drogowego do czasu otrzymania wyników badań. 5. W przypadku wyników badań potwierdzających nie spełnienie w/w warunków, za zakwestionowaną ilość i transport dostarczonego materiału Zamawiający nie zapłaci wystawionej faktury, a sam materiał pozostawi do dyspozycji Wykonawcy, który w termi9nie 7 dni, na własny koszt zabierze go z placu składowego Zamawiającego i dostarczony materiał właściwej jakości. 6. Dostarczenie trzech partii piasku nie spełniającego w/w wymogów może spowodować wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w terminie natychmiastowym. 7. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości dostarczonego materiału. 8. Dostawa obejmuje załadunek transport i rozładunek w miejscu przeznaczenia. PKWiU 08.12.11.0. piaski naturalne Wartość zamówienia: 44 539,84 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium do powyższego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach