Przetargi.pl
Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2018/2019

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 109 500 , fax. 343 109 507
  • Data zamieszczenia: 2018-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13
    42100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 109 500, fax. 343 109 507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2017/2018. Zamówienie obejmuje dostawę piasku luzem w ilości 2980 ton z przeznaczeniem na: a) drogi wojewódzkie 980 ton z dostawą do bazy w Kłobucku ul. Zamkowa 19 w ilości 510 ton i z dostawą do bazy w Przystajni ul. Targowa 8 w ilości 470 ton. b) drogi powiatowe 2000 ton z dostawą do bazy w Kłobucku ul. Zamkowa 19 w ilości 1000 ton i z dostawą do bazy w Przystajni ul. Targowa 8 w ilości 1000 ton. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o max. 70%, który zostanie ustalony w trakcie jego realizacji z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Piasek powinien posiadać frakcję uziarnienia (średnicę cząstek) od 0,1 do 1,0 mm, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960). Piasek nie może być nadmiernie zawilgocony – dopuszczalna wilgotność wynosi 5%, nie może zawierać skaleń i zbryleń (nie rozkruszających się przy nacisku stopą), a także zanieczyszczeń obcych (liście, patyki, chwasty, glina). Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb (minimalna partia zamawianego materiału – 50 ton) po uprzednim zleceniu pisemnym przekazanym faksem lub drogą elektroniczną Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie z intensywnością uzależnioną od faktycznych potrzeb Zamawiającego, związanych z warunkami pogodowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jakości dostarczonej partii materiału, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce, na koszt Wykonawcy. Zakwestionowane przez Zamawiającego tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku partie materiałów jako niespełniające wymogów ww. norm zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiału jak i za jej transport Zamawiający nie ureguluje należności. Zakwestionowaną partię materiału zobowiązany jest zabrać z placu Zamawiającego we własnym zakresie. Dostawa na wyżej wymienione place składowe winny odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 700 do 1500 (od poniedziałku do piątku), po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, celem potwierdzenia odbioru materiałów przez Kierownika Obwodu lub upoważnioną osobę. Każdorazowo kierowca samochodu winien posiadać dokument potwierdzający ilość załadowanego materiału na daną jednostkę transportową. W przypadku wątpliwości co do ilości załadowanego materiału, Zamawiający może na koszt Wykonawcy zamówienia skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości. Sumaryczna ilość dostarczonego materiału nie przekroczy ilości podanej dla zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14211000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach