Przetargi.pl
Dostawa piasku do wykonania mieszanki piaskowo -solnej w ilości 2 400 Mg

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 081 5660256
  • Data zamieszczenia: 2013-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5 5
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 081 5660256
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa piasku do wykonania mieszanki piaskowo -solnej w ilości 2 400 Mg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje dostawę piasku do wykonania mieszanki piaskowo-solnej wraz z rozładunkiem w ilości: - Obwód Drogowy w Bełżycach - 800 Mg - Obwód Drogowy w Krzczonowie - 800 Mg - Baza RDW w Lublinie z/s w Bychawie - 800 Mg 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości dostaw, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczoną ilość piasku. 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w ilościach zamawianych telefonicznie przez upoważnionych pracowników. O potrzebie dostawy Wykonawca będzie informowany co najmniej 3 dni przed jej planowanym terminem. 4. Piasek zostanie przeznaczony do wykonania mieszanek piaskowo - solnych, powinien posiadać odpowiednią jakość tj. nie posiadać zanieczyszczeń organicznych, marglu lub domieszek gliniasto - ilastych. 5. Piasek winien spełniać wymagania normy PN-B-11113/1996 - Kruszywa mineralne oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. /Dz. U. Nr 230 poz. 1960 z dnia 2005 r./ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 6. W przypadku zakwestionowania partii dostawy, Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy będzie pobierał 2 próbki dostarczonego piasku o masie 6 kg każda z przeznaczeniem dla każdej ze stron oraz sporządzi protokół z dostawy. Połowa piasku z próbki pozostającej u Zamawiającego zostanie przekazana do Laboratorium Drogowego celem zbadania spełnienia wymagań normy PN-B- 11113 oraz warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 /Dz. U. Nr 230 poz. 1960 z 2005 r/, a druga połowa pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu Drogowego do czasu otrzymania wyników badań. 7. W przypadku wyników badań potwierdzających nie spełnienie w/w warunków, za zakwestionowaną ilość i transport dostarczonego materiału Zamawiający nie zapłaci wystawionej faktury, a sam materiał pozostawi do dyspozycji Wykonawcy, który w terminie 7 dni, na własny koszt zabierze go z placu składowego Zamawiającego i dostarczy materiał właściwej jakości. 8.Dostarczenie trzech partii piasku nie spełniającego w/w wymogów może spowodować wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w terminie natychmiastowym. 9.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 10.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Wielkość lub zakres zamówienia: 64390,24 zł. netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach