Przetargi.pl
Dostawa piasku dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 20-407 Lublin, Al J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 324 281 , fax. 815 321 910
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o.
    Al J. Piłsudskiego 15
    20-407 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 324 281, fax. 815 321 910
    REGON: 43098198200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa piasku dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopanego piasku niesianego i niepłukanego z odkrywki wraz z transportem na miejsce wykorzystania tj. na wypiętrzoną czaszę eksploatowanej niecki nr 2 Składowiska Odpadów w Rokitnie oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Piasek wykorzystany będzie do celów: - budowy obwałowań i skarp, - układania warstw izolacyjnych pomiędzy warstwami deponowanych odpadów zgodnie z zatwierdzoną instrukcją prowadzenia składowiska, - budowy dróg dojazdowych. Dostarczony piasek musi być sypkim, mineralnym kruszywem naturalnym, wydobywanym ze złoża koncesjonowanego. Dostawa nie obejmuje przemieszczania piasku na niecce składowiska. Sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia: Transport piasku na składowisko musi odbywać się minimum 1 samochodem ciężarowym, samowyładowczym typu – wywrotka. Pojazdy będą musiały poruszać się po całej eksploatowanej niecce składowiska (tj. po zagęszczonych odpadach) niezależnie od pory roku, warunków atmosferycznych czy też w trudnych warunkach terenowych. Minimalne wymagania dotyczące samochodu ciężarowego do transportu piasku: - podwozie o podwyższonym prześwicie, - podwozie co najmniej trzyosiowe, - co najmniej dwie osie napędowe (zalecana przednia oś napędowa), - sygnał cofania, - masa pojazdu wraz z ładunkiem nie może przekraczać górnej wartości zakresu pomiarowego elektronicznej wagi samochodowej, tj. 60 000 kg, - pojazdy zgłoszone do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badanie techniczne oraz obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC. Za ewentualne awarie / uszkodzenia pojazdów powstałe na terenie składowiska w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Informacje dodatkowe. 1) Wykonawca musi realizować zamówienie za pomocą nw. sprzętu: - minimum 1 samochodem ciężarowym, o parametrach określonych w pkt.4.4 IDW „Sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia”. 2) W przypadku awarii samochodu ciężarowego Wykonawca zapewni ciągłość prac poprzez dostarczenie (podstawienie) jednostki zastępczej w ramach ceny za przedmiot zamówienia i na warunkach określonych w umowie bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o awarii samochodu ciężarowego. 3) Podstawiona jednostka zastępcza, musi posiadać co najmniej takie same parametry jak sprzęt zastępowany, określony w pkt. 4.4 IDW. 4) Podstawienie jednostki zastępczej nastąpi w czasie nie dłuższym niż 24 godziny, licząc od zgłoszenia przez Wykonawcę niesprawności samochodu ciężarowego do obsługi składowiska. 5) W przypadku podstawienia jednostki niesprawnej technicznie lub o nieodpowiednich parametrach, Zamawiający ma prawo odmówić świadczenia przez Wykonawcę dostawy tym sprzętem. 6) Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu: a) aktualne zestawienie pracowników wykonujących dostawy na co najmniej 3 dni przed przystąpieniem przez nich do pracy, b) przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz przed każdą zmianą środków transportu, z wyłączeniem sytuacji awaryjnej, o której mowa w pkt. 4), z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem dane pojazdu, którym Wykonawca będzie dostarczał piasek z podaniem: marki, typu samochodu i numeru rejestracyjnego. 7) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać piasek sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 8) Dostawy piasku będą odbywały się w ciągu dnia roboczego tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 7.00-15.00 z możliwością dokonywania bieżących szczegółowych uzgodnień w tym zakresie z kierownikiem składowiska lub z wyznaczonym przez kierownika pracownikiem składowiska. 9) Zapotrzebowania bieżące w zakresie czasu i ilości dostawy piasku będą zgłaszane przez kierownika składowiska lub innego pracownika wyznaczonego przez kierownika w formie e-mailowej i telefonicznej. 10) Dostawa nastąpi najpóźniej w drugim dniu roboczym po zgłoszeniu zapotrzebowania bieżącego. 11) Miejsce deponowania piasku będzie określane przez kierownika składowiska lub wyznaczonego przez kierownika pracownika składowiska. 12) Przeciętne miesięczne zapotrzebowanie w zakresie dostaw piasku określa się jako 1500 Mg. 13) Dostawy piasku każdorazowo będą ważone na elektronicznej wadze samochodowej, której zakres pomiarowy wynosi 400 kg – 60 000 kg i ewidencjonowane w użytkowanym systemie komputerowym Scalex 2000 Eko. 14) Rozliczenia będą prowadzone w okresach miesięcznych na podstawie raportów wagowych. 15) W przypadku awarii po stronie Zamawiającego (awaria wagi samochodowej) dopuszczalne jest rozliczenie na podstawie udokumentowanego pomiaru dokonanego na innej legalizowanej wadze lub jako iloczyn objętości skrzyni samochodu w m3 i przeciętnego ciężaru właściwego, określonego w oparciu o dane literaturowe przeliczonego na jednostkę Mg/m3, na podstawie pisemnego obustronnego uzgodnienia. 16) Dostawy piasku na składowisku będą się odbywały przy zachowaniu poniższego porządku: a) obowiązkowe zatrzymanie się pojazdu dostarczającego piasek przed budynkiem wagi elektronicznej (przy wjeździe i wyjeździe ze składowiska), b) wjazd na wagę przy zielonym świetle lub po ustnej dyspozycji operatora wagi, c) wyświetlenie wagi brutto na monitorze widocznym dla kierowcy, d) zarejestrowanie wagi brutto pojazdu w komputerowej bazie danych, e) zjazd z wagi po uzyskaniu zgody operatora (sygnał dźwiękowy), f) wyładowanie piasku w miejscu wskazanym przez pracownika składowiska, g) po rozładowaniu pojazd wyjeżdżający przejeżdża przez wagę w celu tarowania pojazdu i zarejestrowaniu masy piasku w systemie komputerowym (przy zielonym świetle), h) wyświetlenie wagi tara (waga pojazdu) i wagi netto (waga dostarczonego piasku) na monitorze widocznym dla kierowcy, i) zjazd z wagi po uzyskaniu zgody operatora wagi (sygnał dźwiękowy), j) wyjazd ze składowiska odbywa się obowiązkowo przez brodzik dezynfekcyjny. 17) Wykonawca zobowiązany jest do korzystania z infrastruktury składowiska – placów, dróg wewnętrznych nie powodując uszkodzeń i dewastacji mienia. 18) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy dotyczącej niniejszego zamówienia w przypadku zaprzestania przez Zamawiającego pełnienia funkcji zarządzającego Składowiskiem Odpadów w Rokitnie. W takim przypadku Zamawiający będzie miał prawo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 60 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14211100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.III.4 ppkt. od 1a) – do 1i) niniejszego Ogłoszenia. 3. Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt.III.4 ppkt. od 1a) – do 1i) niniejszego Ogłoszenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z pkt III.7 ppkt 4 niniejszego Ogłoszenia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, musi udowodnić Zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. a) w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej innych podmiotów - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: - zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na potrzeby realizacji zamówienia (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW), - dokumenty, o których mowa w pkt. III.5.1) ppkt 1a) niniejszego Ogłoszenia (dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia), wystawione dla podmiotów, z których ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca będzie korzystał; b) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolności technicznej innych podmiotów - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zobowiązanie tych podmiotów, udostępniających Wykonawcy zdolności techniczne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy własnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW). W opisanym powyżej przypadku dokumenty, o których mowa w pkt. III.7 ppkt 5 niniejszego Ogłoszenia należy złożyć wraz z ofertą. 6.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 8. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. III.7 ppkt 4 niniejszego Ogłoszenia, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. III.7 ppkt 4 niniejszego Ogłoszenia. 10. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww. oświadczenie należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 6 do IDW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach