Przetargi.pl
Zadanie 1 - „Dostawa (zakup, rozładunek ) kruszywa łamanego we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie gminy Trawniki w roku 2017r, w celu modernizacji dróg gminnych”, Zadanie 2 - „Dostawa (zakup, rozładunek ) piasku stabilizowanego cementem o parametrach RM = 2,50 MPa we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie gminy Trawniki w roku 2017r, w celu modernizacji dróg gminnych”,

"EKOTRAW" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21044 Trawniki, Struża Kolonia
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 585 90 29 , fax. 81 585 90 29
  • Data zamieszczenia: 2017-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EKOTRAW" Spółka z o.o.
    Struża Kolonia 39
    21044 Trawniki, woj. lubelskie
    tel. 81 585 90 29, fax. 81 585 90 29
    REGON: 43055792000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Podmiot prawa publicznego - Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 - „Dostawa (zakup, rozładunek ) kruszywa łamanego we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie gminy Trawniki w roku 2017r, w celu modernizacji dróg gminnych”, Zadanie 2 - „Dostawa (zakup, rozładunek ) piasku stabilizowanego cementem o parametrach RM = 2,50 MPa we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie gminy Trawniki w roku 2017r, w celu modernizacji dróg gminnych”,
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadania 1 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozumiana jako zakup,transport, rozładunek kruszywa łamanego 4 mm- 31,5 mm we wskazane przez Zamawiającego miejsca w ramach realizacji zadań na terenie Gminy Trawniki. 2.Wykonawca dostarczy kruszywo drogowe sukcesywnie (wg potrzeb Zamawiającego), własnym transportem w ilościach i terminie uzgodnionym telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem. 3.Dostawy nie mogą obejmować kruszywa wyprodukowanego z innego rodzaju skały niż dolomit. 4.Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (np.: metale, szkło). 5.Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie następować na podstawie faktur częściowych. 6. Podstawę do wystawienia faktur częściowych będzie stanowić pozytywny protokół odbioru za zrealizowanie określonego zakresu dostawy, sukcesywnie zlecanego przez Zamawiającego oraz listy przewozowe. W ramach zamówienia podstawowego ilość dostarczonego kruszywa to ok 1 300 ton. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia ilości zamawianego kruszywa. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać zwiększony o dalszych 260 ton kruszywa tj. 20% zamówienia podstawowego. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych dostaw. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wygospodarowania środków finansowych na ten cel. Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego. Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 31.08.2017r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji. Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. UWAGA: Podana ilość może ulec nieznacznej zmianie. Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie dostarczone ilości kruszywa oraz koszty wskaźnikowe za jedna tonę podane w ofercie wybranego. Wykonawcy. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi inwestora: - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostaw i rozładunku kruszywa powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę dostaw. - Wykonawca dostarczy kruszywo własnym transportem i na własny koszt oraz dokona rozładunku. Zamawiający wymaga, aby rozładunek kruszywa odbywał się w sposób kontrolowany. - Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczonego kruszywa pod względem: jakości, ilości. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi,żądać wymiany kruszywa (na koszt wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie 3-ech dni, od dnia, w którym dana okoliczność zaistniała. Na podstawie art. 24 aa. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.)zamawiający przewiduje, możliwość zastosowania procedury odwróconej oceny i badania ofert. Zadania 2 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozumiana jako zakup, transport, rozładunek piasku stabilizowanego cementem o parametrach RM = 2,50 MPa, we wskazane przez Zamawiającego miejsca w ramach realizacji zadań na terenie Gminy Trawniki. 2.Wykonawca dostarczy piasek stabilizowany cementem sukcesywnie (wg potrzeb Zamawiającego), własnym transportem w ilościach i terminie uzgodnionym telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem. 3.Dostawy nie mogą obejmować piasku stabilizowanego cementem o i innych parametrach niż określone w zamówieniu a wyłącznie piasek stabilizowanego cementem o parametrach RM = 2,50 MPa 4.Piasek stabilizowany cementem nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (np.: metale, szkło). 5.Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie następować na podstawie faktur częściowych. 6.Podstawę do wystawienia faktur częściowych będzie stanowić pozytywny protokół odbioru za zrealizowanie określonego zakresu dostawy, sukcesywnie zlecanego przez Zamawiającego oraz listy przewozowe. a.W ramach zamówienia podstawowego ilość dostarczonego piasku stabilizowanego cementem to ok 400 ton. b.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia ilości zamawianego piasku stabilizowanego cementem. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać zwiększony o dalszych 80 ton piasku stabilizowanego cementem tj. 20% zamówienia podstawowego. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych dostaw. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wygospodarowania środków finansowych na ten cel. Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku. 7.Złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego. Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 31.08.2017r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji. Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. UWAGA: Podana ilość może ulec nieznacznej zmianie. Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie dostarczone ilości kruszywa oraz koszty wskaźnikowe za jedna tonę podane w ofercie wybranego Wykonawcy. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi inwestora: - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno- technicznych w trakcie realizacji zamówienia. - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostaw i rozładunku piasku stabilizowanego cementempowstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę dostaw. - Wykonawca dostarczy piasku stabilizowanego cementem własnym transportem i na własny koszt oraz dokona rozładunku. Zamawiający wymaga, aby rozładunek piasku stabilizowanego cementem odbywał się w sposób kontrolowany. - Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczonego piasku stabilizowanego cementem pod względem: jakości, ilości. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa (na koszt wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie 3-ech dni, od dnia, w którym dana okoliczność zaistniała. Na podstawie art. 24 aa. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) zamawiający przewiduje, możliwość zastosowania procedury odwróconej oceny i badania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14211100-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach