Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu ogłasza przetarg
- Adres: 22200 Włodawa,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 913 286 , fax. 825 913 324
- Data zamieszczenia: 2018-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
22200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 825 913 286, fax. 825 913 324
REGON: 11019741100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: spzozadampol.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pelletu drzewnego dla SPZOZ Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa PELLETU DRZEWNEGO w ilości 240 ton do siedziby Zamawiającego w Adampolu transportem i rozładunkiem Wykonawcy do zbiorników magazynowych Zamawiającego. Zamówienie dotyczy sukcesywnych dostaw, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym. Przedmiot zamówienia ma spełniać przedstawione poniżej dane techniczne dla granulatu drzew: - pellet bez domieszki innych substancji jak kleje, lepiszcze czy utwardzacze, - średnica pelletu 6mm do 8mm, - długość od 10 mm do 30 mm, - wartość opałowa nie niższa niż 17500 kJ/kg - wilgotność do 10% - zawartość popiołu do 1% - gęstość 1,0 do 1,4 kg/m³. - dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania jakosciowe co najmniej normy PN-EN 15103:2010 lub w oparciu o standard PN - EN ISO 17828:2016-02 – równoważne lub wyższe. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: - 09111400 - 4 paliwa drzewne. Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe terminy dostaw będą uzgadniane każdorazowo przed planowanym terminem dostawy (zgłoszenie telefoniczne). Przy czym termin dostawy (podczas realizacji zamówienia) nie może przypadać na dzień wolny od pracy. Jednostkowy termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, które szczegółowo opisano w rozdziale 14 SIWZ. Dostawy będą realizowane w opakowaniach typu big bag 1 000 kg, jednorazowa dostawa 6 000 - 8 000 kg ( średnio 4 – 6 dostaw miesięcznie w okresie grzewczym, w pozostałym okresie 1 raz w miesiącu) . Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości, wielkości i terminów dostaw. Określona w SIWZ ilość pelletu jest wielkością szacunkową określoną na podstawie zużycia w latach ubiegłych i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamówionych dostaw. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty w odpowiednich opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe. 2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00. 3) Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie faktury. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw w okresie trwania umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa „Wzór umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie okresla wymagań szczegółowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie-informację o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia- informacji, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy), NIP, REGON oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną (wspólnicy spółki cywilnej, członkowie konsorcjum itp.). Pozycje formularza, których wykonawca nie wypełnia powinny być wykreskowane. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów rejestrowych firmy lub innych załączonych do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich wspólników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i dostawa pelletu do Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego w Komarówce Podlaskiej w 2023 roku.”
Dodano: 2023-11-08 - Zakup i dostawa peletu drzewnego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce-Osadzie na nowy rok budżetowy 2024
Dodano: 2023-11-05 - „Zakup i dostawa pelletu do Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego w Komarówce Podlaskiej w 2023 roku.”
Dodano: 2023-10-04 - Dostawa pelletu drzewnego
Dodano: 2023-09-10 - Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem w sezonie grzewczym 2023/2024
Dodano: 2023-06-15 - Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu do Zespołu Szkół im. Gen. Franciszka Kleeberga w Woli Gułowskiej w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku
Dodano: 2022-12-01 - Dostawa pelletu
Dodano: 2022-10-24 - Dostawa pelletu drzewnego
Dodano: 2022-08-28 - Dostawa pelletu drzewnego
Dodano: 2022-07-21 - Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego
Dodano: 2022-07-21