Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka 13
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 081 4456730
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 4456603, 4456073, fax. 081 4456730
REGON: 00000189600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paszy dla zwierząt hodowlanych dla Stacji Dydaktyczno Badawczej Zwierząt Drobnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa paszy dla zwierząt hodowlanych dla Stacji Dydaktyczno Badawczej Zwierząt Drobnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 157100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VIII, Zamawiający żąda następujących dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2/ oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, Oprócz dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 i 2 SIWZ oferta musi zawierać: 3/ wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 3 do SIWZ, 4/ wypełniony załącznik nr 1 zawierający opis przedmiotu zamówienia, 5/ w przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę/y wskazaną/e w KRS lub zaświadczeniu o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e. Pozostałe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paszy dla zwierząt hodowlanych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Dodano: 2015-11-13 - Dostawa paszy dla zwierząt hodowlanych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Dodano: 2014-11-20 - Dostawa paszy dla zwierząt hodowlanych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Dodano: 2014-11-07 - Dostawa paszy dla zwierząt hodowlanych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Dodano: 2014-10-09 - dostawa mieszanki paszowej
Dodano: 2014-04-01 - Dostawa paszy dla zwierząt hodowlanych dla Stacji Dydaktyczno Badawczej Zwierząt Drobnych w Felinie Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
Dodano: 2012-12-05 - Dostawa paszy dla zwierząt hodowlanych dla Stacji Dydaktyczno Badawczej Zwierząt Drobnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Dodano: 2011-11-14 - Dostawa paszy dla zwierząt hodowlanych dla Stacji Dydaktyczno Badawczej Zwierząt Drobnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
Dodano: 2009-05-25