Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do kluczy IW 12.

Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A. w Bogdance ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, Bogdanka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4625647 , fax. 081 4625647; 4625191
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A. w Bogdance
    Bogdanka
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 081 4625647, fax. 081 4625647; 4625191
    REGON: 43030921000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zamawiający sektorowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do kluczy IW 12.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowych części zamienne do kluczy IW - 12, wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ. Realizacja dostaw odbywać się będzie w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia 31.12.2010r. w uzgodnionym przez obie strony terminie na podstawie bieżących zamówień wysyłanych za pośrednictwem systemu EDI na adres (poczty elektronicznej) lub pocztą lub faksem w terminach dostaw określonych (zgodnie z ofertą przetargową i SIWZ) w umowie. Przewidywana całkowita wartość dostarczonych części zamiennych w okresie obowiązywania Umowy nie może przekroczyć kwoty 1 522 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset dwadzieścia dwa tysiące zł) netto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepełnego wykorzystania w/w kwoty w okresie obowiązywania umowy i do swobodnego wyboru poszczególnych części zamówionych w ramach umowy nie może być niższa, niż 70% maksymalnej wartości umowy. Wymagania: Oferowane części zamienne powinny: 1.Być fabrycznie nowe, 2.Odpowiadać własnościami fizycznymi i technicznymi częściom zamiennym zawartym w DTR producenta, oraz spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawnych dot. urządzeń, w których będą zainstalowane, w tym: a)Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa (Dz. U. 05. Nr.259 poz. 2170) wdrażającego postanowienia dyrektywy 98/37/WE, b)Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 22 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem (Dz.U.05 Nr.263 poz. 2203) wdrażającego dyrektywę 94/9/WE, lub być zgodny z dokumentacją techniczną stanowiącą podstawę do wprowadzenia urządzenia do stosowania w wyrobiskach podziemnych zakładów górniczych z uwzględnieniem zapisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dn. 28.06.2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz.U.02.139.1169), wraz z późniejszymi zmianami 3.Oczekiwany termin realizacji każdorazowego zamówienia okresowego: maksymalnie do 8 tygodni, 4.Oczekiwany okres gwarancji: oczekuje się nie mniej niż 12 miesięcy gwarancji, z wyłączeniem części szybkozużywających się i materiałów eksploatacyjnych. Oferta powinna zawierać między innymi: 1.Cennik podstawowy w PLN części zamiennych wymienionych w Załączniku nr 4 do SIWZ sporządzony zgodnie z układem tabelarycznym przekazanym przez Zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej (w arkuszu MS EXCEL). 2.Cennik uzupełniający w PLN części zamiennych nie wymienionych w Załączniku nr 4 do SIWZ, a oferowanych przez Dostawcę, zgodnie z układem tabelarycznym przekazanym przez Zamawiającego (załącznik nr 5 do SIWZ) w wersji papierowej i elektronicznej (w arkuszu kalkulacyjnym MS EXCEL). 3.Warunki gwarancji (okres gwarancji należy wpisać w oddzielnej kolumnie w cenniku, w przypadku, gdy jest to część szybkozużywająca się i nie jest objęta gwarancją należy wpisać S, a gdy jest to materiał eksploatacyjny nie objęty gwarancją należy wpisać M) 4.Termin realizacji (termin należy wpisać w oddzielnej kolumnie w cenniku jednoznacznie w dniach od otrzymania zamówienia). 5.Wzory dokumentów dostarczanych z dostawą. Informacji udziela Sławomir Białek - tel., fax. 081 462 55 65
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445142008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 45000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1)spełniający wymagania określone w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. uzyskali przychód za ostatni rok obrotowy (a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres) na podstawie rachunku zysków i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - o wartości większej niż 1 500 000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty m.in. następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Dowód wniesienia wadium. 4)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Bilans i rachunek zysków i strat (elementy sprawozdania finansowego zgodnie z ustawą o rachunkowości), a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzenia sprawozdania finansowego - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, złożona na druku Oświadczenie finansowe, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ: -za ostatni rok obrotowy, -z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 1 rok. 8)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia oferty. Dokument (dokumenty) musi potwierdzać, że Wykonawca ma środki finansowe lub zdolność kredytową, na co najmniej 1 000 000,00 zł. 9)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Kwota ubezpieczenia nie powinna być niższa niż 1 000 000,00 zł. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. III.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ustępie II: 1) pkt 1,5,6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a) i c) oraz pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ustępie III, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach