Urząd Skarbowy w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. 3 Maja 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3688600 , fax. 032 2668649
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Sosnowcu
ul. 3 Maja 20 20
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 032 3688600, fax. 032 2668649
REGON: 27050748000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru oraz materiałów biurowych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: KAO/251-77/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa papieru oraz materiałów biurowych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: KAO/251-77/2009 postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. postępowanie o wartości poniżej 133.000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie przez Wykonawcę warunków podstawowych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych - w formie oświadczenia na jednym arkuszu (Załącznik Nr 2) oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie zapisów art. 24 ust.1- 2 ustawy. 2. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową. 4. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez Zamawiającego od Wykonawcy, wskazanego w Wykazie dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków pomimo wezwania w trybie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź do odrzucenia oferty. 5. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. Brak wyjaśnień Wykonawcy w zakresie oświadczeń i dokumentów budzących wątpliwości co do ich zgodności z SIWZ stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ) wraz z oświadczeniem ( Załącznik Nr 2 do SIWZ ). 2. Parafowane przez Wykonawcę ogólne warunki umowy na realizację zadania Dostawa papieru oraz materiałów biurowych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - Urzędu Skarbowego w Sosnowcu (na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ ). 3. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów pochodzących od co najmniej 2 poprzednich Zamawiających, potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum, jeżeli Wykonawcą jest grupa podmiotów, które wspólnie ubiegały się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza Rzeczpospolitą Polską zamiast ww. w punktach 3-5 dokumentów składa ich odpowiedniki zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich można żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn.zm.). Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku gdy przedstawiona przez oferenta kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej autentyczności, a Zamawiający nie może sprawdzić tego w inny sposób.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA PAPIERU KSERO
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa materiałów papierniczo-biurowych niezbędnych do bieżącej pracy Urzędu Miejskiego w Jaworznie w II półroczu 2016 r.
Dodano: 2016-05-11 - Jednorazowa dostawa papieru kserograficznego i do drukowania Miasta Jastrzębie-Zdrój w roku 2016
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa papieru kserograficznego dla Radia Katowice SA
Dodano: 2016-02-29 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego, do drukowania oraz komputerowego dla Miasta Jastrzębie-Zdrój w roku 2016
Dodano: 2016-01-08 - Dostawa materiałów papierniczo-biurowych niezbędnych do bieżącej pracy Urzędu Miejskiego w Jaworznie w I półroczu 2016 r.
Dodano: 2015-11-25 - Sukcesywne dostawy papieru ksero, papieru firmowego, druków biurowych, druków biurowych (tzw. gotowych) oraz materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-125/15
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa papierów kserograficznych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/84/MW
Dodano: 2015-10-14 - Dostawa papieru kserograficznego dla Radia Katowice SA
Dodano: 2015-06-19 - Dostawa materiałów papierniczo-biurowych niezbędnych do bieżącej pracy Urzędu Miejskiego w Jaworznie w II półroczu 2015r.
Dodano: 2015-05-04