Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 50-525 Wrocław, ul. Joannitów 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 7979317 , fax. (071) 7979318
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
ul. Joannitów 6 6
50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 7979317, fax. (071) 7979318
REGON: 01544738200022 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru kserograficznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Papier kserograficzny A4 - 8 000 ryz Papier kserograficzny A3 - 15 ryz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 PZP, 6. zgodnie z art. 26 ust. 2 załącza dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. zmieniające rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, 7. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty ( wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ), 2. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. zmieniające rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 3.2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 2.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.2 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz ze nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-48/16: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-12 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywna dostawa białego papieru kserograficznego do urządzeń drukujących w formacie A3 oraz A4, pakowanego w ryzach na potrzeby Oddziału GDDKiA we Wrocławiu oraz podległych Rejonów z podziałem na 9 części
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek, tonerów do kserokopiarek oraz materiałów biurowych na 2016 rok.
Dodano: 2015-11-25 - Dostawy papieru biurowego i artykułów biurowych.
Dodano: 2015-10-21 - UMW/AZ/PN-32/15: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-06-23 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej.
Dodano: 2015-06-10 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej.
Dodano: 2015-05-13 - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru i materiałów biurowych
Dodano: 2015-03-20 - BZP.3810.22.2015.KB
Dodano: 2015-02-17