Gimnazjum im. Janusza Kusocińskiego w Wiadrowie ogłasza przetarg
- Adres: 59-411 Paszowice, Wiadrów 38
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 870 11 28 , fax. 76 870 11 28
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum im. Janusza Kusocińskiego w Wiadrowie
Wiadrów 38 38
59-411 Paszowice, woj. dolnośląskie
tel. 76 870 11 28, fax. 76 870 11 28
REGON: 39074652700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.paszowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS do Gimnazjum w Wiadrowie. Wymagania jakościowe: zawartość siarki nie większa niż 0,20 % (m/m), wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg, dostarczane ilości paliwa powinny być fakturowane w temperaturze referencyjnej 15°C, gęstość nie większa niż 860kg/m3, temperatura zapłonu nie mniejsza niż 56°C. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymania w całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.paszowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OLEJ OPAŁOWY
Dodano: 2015-10-19 - OLEJ OPAŁOWY
Dodano: 2015-09-24 - Dostawa lekkiego oleju opałowego dla trzech jednostek oświatowych w Gminie Kłodzko - II przetarg.
Dodano: 2015-03-05 - Dostawa lekkiego oleju opałowego dla trzech jednostek oświatowych w Gminie Kłodzko
Dodano: 2015-02-17 - Dostawa oleju opałowego do kotłowni lokalnych na sezony 2014-2015, 2015-2016, 2016-2017
Dodano: 2014-10-30 - Dostawa oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2014-10-28 - OLEJ OPAŁOWY
Dodano: 2014-09-19 - Sukcesywne dostawy oleju opałowego w okresie od 1.02.2014r do 31.12.2015r. dla Oczyszczalni Ścieków w Goliszowie k/Chojnowa.
Dodano: 2014-01-10 - Sukcesywne dostawy oleju opałowego w okresie od I.2014 - XII. 2015 dla Oczyszczalni Ścieków w Goliszowie k/ Chojnowa
Dodano: 2013-12-10 - Sukcesywna dostawa oleju opałowego
Dodano: 2013-09-24