Prokuratura Okręgowa w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-950 Koszalin, ul. Wł. Andersa 34a
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3428656 , fax. 094 3422417
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie
ul. Wł. Andersa 34a 34a
75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3428656, fax. 094 3422417
REGON: 00000033600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek dla prokuratur okręgu koszalińskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek dla prokuratur okręgu koszalińskiego a) format A 4 w ilości 1770 ryz (ryza 500 szt. kartek), b) format A 3 w ilości 10 ryz (ryza 500 szt. kartek). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych wraz z ofertą - (SPEŁNIA/NIESPEŁNIA)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1, oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru kserograficznego, papieru kolorowego, samoprzylepnego i ozdobnego oraz artykułów do archiwizacji i oprawy dokumentów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu, realizowana przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 32/WOG/D/Szkol/16
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa kartonu, papieru oraz galanterii biurowej na 2015 r.
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa papieru, kartonu i galanterii biurowej na 2014 r.
Dodano: 2013-12-30 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek A4 i A3.
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Świnoujście
Dodano: 2012-11-13 - Dostawa papieru A4 i A3 do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2012-02-02 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Świnoujście
Dodano: 2011-08-08 - Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych JW 1965 Oleszno
Dodano: 2011-03-25 - dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2010-09-28 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Świnoujścia
Dodano: 2009-07-07