Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
- Data zamieszczenia: 2012-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Świnoujście - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Świnoujście w okresie od 02.01.2013 r. do 31.12.2013 r. zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.swinoujscie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru kserograficznego, papieru kolorowego, samoprzylepnego i ozdobnego oraz artykułów do archiwizacji i oprawy dokumentów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu, realizowana przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 32/WOG/D/Szkol/16
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa kartonu, papieru oraz galanterii biurowej na 2015 r.
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa papieru, kartonu i galanterii biurowej na 2014 r.
Dodano: 2013-12-30 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek A4 i A3.
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa papieru A4 i A3 do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2012-02-02 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Świnoujście
Dodano: 2011-08-08 - Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych JW 1965 Oleszno
Dodano: 2011-03-25 - dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2010-09-28 - Dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek dla prokuratur okręgu koszalińskiego
Dodano: 2009-07-24 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Świnoujścia
Dodano: 2009-07-07